Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid Academy
Strategia sukcesu w erze brandformance
Hybrid Academy
Jak połączyć cele biznesowe, marketingowe i mediowe, aby stworzyć dobrze naoliwioną maszynę? W dynamicznym świecie biznesu sukces rzadko bywa dziełem przypadku. To raczej efekt precyzyjnie zaplanowanej strategii, w której wszystkie elementy – od wizji zarządu po konkretne narzędzia mediowe – działają w doskonałej harmonii.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Więcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performance
Martyna Radziewicz
Użytkownicy korzystają dziś z wielu platform i stron internetowych. Ścieżki zakupowe są coraz bardziej złożone i przechodzą przez różne miejsca w sieci. Dlatego prowadzenie działań reklamowych wyłącznie w jednym kanale to prosta droga do przepalenia budżetu. Korzystanie jednocześnie z wielu platform reklamowych pozwala na stworzenie licznych punktów styku z odbiorcą oraz budowanie trwałych relacji.
Espresso
Michał Sikorski w kampanii X-komu na Black Weeks
Już 29 października webinar Hybrid Academy: „AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii”
Kampania reklamowa Expandera – „Adrenalina jest OK, ale nie przy kredycie”
Poznaliśmy 50 nominowanych w konkursie Innovation 2025
Olga Bołądź, Piotr Polak i Sebastian Stankiewicz w kampanii Ministerstwa Klimatu i Środowiska – „Zwrotomocni”
Agencja Havas PR Warsaw z nowym klientem
Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe uważa, że agencje marketingowe nie są w „momencie Kodaka”
Lubella z muralem Natalii Rak na zakładzie produkcyjnym w Lublinie
Druga edycja raportu „Łączy nas zdrowie” na temat nastrojów i zmartwień Polaków
Jane Goodall narratorką w spocie Apple „Great ideas start on a Mac”
Magdalena Różczka jako Mona Lisa w kampanii VeloBanku
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.10.2025
Marta Bełza pokieruje działem public affairs w 38Content Communication
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
5.11.2025
Akademia Aeropolis: Digital Marketing
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
29.10.2025
„AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii” – webinar Hybrid Academy
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
20.11.2025
Meetup 404: Future of Marketing
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.