Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING SZTUCZNA INTELIGENCJA
Hiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branży
Agnieszka Bartel
Wyobraź sobie sytuację, w której każdy odbiorca dostaje przekaz marketingowy odpowiadający na jego potrzeby – jakby ktoś poświęcił godziny, a może dni, a nawet tygodnie na analizę jego zwyczajów zakupowych, preferencji i oczekiwań. Jeszcze do niedawna wiele osób twierdziło, że jest to absolutnie niemożliwe do realizacji. Dziś jednak stało się rzeczywistością.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid Academy
Kontekstowo czy behawioralnie? Jak sposób targetowania wpływa na osiąganie celów marketingowych – case study
Hybrid Academy
Gdy mówimy o kampaniach programmatic, najczęściej stajemy przed wyborem jednego z dwóch podstawowych sposobów targetowania. Często zastanawiamy się, czy z perspektywy celu kampanii lepsze efekty uzyskamy poprzez targetowanie kontekstowe, czy behawioralne. W rzeczywistości nie chodzi jednak o prosty wybór, ale o umiejętne dopasowanie metody do etapu, na którym znajduje się konsument.
Espresso
Tylko Auchan z koszykiem zakupowym poniżej 300 zł – badanie ASM SFA
Lubella z muralem Natalii Rak na zakładzie produkcyjnym w Lublinie
Meetup 404: Future of Marketing – konferencja o przyszłości marketingu już 20 listopada w Warszawie
Małgorzata Socha wprowadza na rynek własną markę kosmetyczną
Co myślą Polacy o celebrytach w polskich reklamach? – badanie SW Research i LoveBrands
Lokal McDonald’s w Bydgoszczy na jeden weekend wrócił do lat 2000.
Reddit oskarża Perplexity AI o nielegalne wykorzystanie komentarzy użytkowników
Smok w spocie leku Ketoangin wygenerowany przez AI
Marketing i komercjalizacja innowacji tematem MINiB Forum 2025
Już 29 października webinar Hybrid Academy: „AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii”
Wielkoformatowy baner marki Isover w centrum Warszawy
Agencje digital marketingu Tigers i Get Noticed ogłosiły połączenie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.10.2025
Martyna Rogozińska awansuje w MediaPlus na stanowisko managing partner
23.10.2025
Paula Glanc wzmacnia dział PR i komunikację marek premium, fashion, beauty i lifestyle w Creative Brand Stories
23.10.2025
Monika Lach dołącza do zespołu Biura IAA Polska
23.10.2025
Katarzyna Sobolewska nową dyrektor sprzedaży agencyjnej w Bauer Media Outdoor Poland
23.10.2025
Krystian Wojtkowski wraca do agencji Przestrzeń i obejmuje stanowisko associate creative director
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
5.11.2025
Akademia Aeropolis: Digital Marketing
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
29.10.2025
„AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii” – webinar Hybrid Academy
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
20.11.2025
Meetup 404: Future of Marketing
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.