Kontekstowo czy behawioralnie? Jak sposób targetowania wpływa na osiąganie celów marketingowych – case study Hybrid Academy Gdy mówimy o kampaniach programmatic, najczęściej stajemy przed wyborem jednego z dwóch podstawowych sposobów targetowania. Często zastanawiamy się, czy z perspektywy celu kampanii lepsze efekty uzyskamy poprzez targetowanie kontekstowe, czy behawioralne. W rzeczywistości nie chodzi jednak o prosty wybór, ale o umiejętne dopasowanie metody do etapu, na którym znajduje się konsument.
Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.