Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid Academy
Kontekstowo czy behawioralnie? Jak sposób targetowania wpływa na osiąganie celów marketingowych – case study
Hybrid Academy
Gdy mówimy o kampaniach programmatic, najczęściej stajemy przed wyborem jednego z dwóch podstawowych sposobów targetowania. Często zastanawiamy się, czy z perspektywy celu kampanii lepsze efekty uzyskamy poprzez targetowanie kontekstowe, czy behawioralne. W rzeczywistości nie chodzi jednak o prosty wybór, ale o umiejętne dopasowanie metody do etapu, na którym znajduje się konsument.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reddit kończy 20 lat: od oskarżeń o ekstremizm do ulubieńca reklamodawców
Mateusz Lubczański
Millenialsi dorastali wraz z influencerami oraz ze strachem przed przegapieniem czegoś istotnego w cyfrowym świecie. Generacja Z szuka wolniejszego tempa i prawdziwych opinii. Znajduje je na Reddicie, który z miejsca oskarżanego o bycie wylęgarnią internetowego hejtu staje się ulubioną platformą globalnych marek. Ale szybki wzrost powoduje też problemy.
Espresso
Lokal McDonald’s w Bydgoszczy na jeden weekend wrócił do lat 2000.
Mumio w reklamie Agaty o trwałych meblach kuchennych
Magdalena Różczka jako Audrey Hepburn w kampanii VeloBanku
Zaufanie do AI w Polsce niższe niż na świecie – raport KPMG
Katarzyna Nosowska ambasadorką marki W.Kruk
Wraca piwo Dojlidy Classic, popularne w latach 90.
Empik przyzna klientom rekompensaty za anulowane i opóźnione zamówienia – interwencja prezesa UOKiK
Kampania organizacji Applia skierowana do właścicieli starszego AGD – „Zmień na lepsze”
Już 29 października webinar Hybrid Academy: „AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii”
„Zastąpmy niedopowiedzenia szczerą rozmową” – kolejna odsłona kampanii #BurzymyBariery
Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”
Co myślą Polacy o celebrytach w polskich reklamach? – badanie SW Research i LoveBrands
Już 5 listopada w Rzeszowie Akademia Aeropolis: Digital Marketing
Santander Bank z drugą odsłoną kampanii dla przedsiębiorców – „Na starcie lekko nie było”
Škoda świętuje 130-lecie marki kampanią pod hasłem „Ostatnie dni celebracji”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.10.2025
Ludomir Wiśniewski szefem teamu Microsoft Advertising w Aleph Polska
21.10.2025
Maciej Ledzion dołącza do rady dyrektorów 27Names
21.10.2025
Insignia z nową strukturą właścicielską. Robert Wieja jedynym udziałowcem agencji
21.10.2025
Bartłomiej Główczyński dołącza do Dentsu Polska jako AI expert
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
23.10.2025
III Forum Jakości Danych
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
5.11.2025
Akademia Aeropolis: Digital Marketing
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
23.10.2025
Fashion_PL Conference 2025
29.10.2025
„AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii” – webinar Hybrid Academy
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.