Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Link building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branż
Klaudia Taraszkiewicz
Link building to wciąż jeden z fundamentów skutecznego pozycjonowania – mimo dynamicznego rozwoju algorytmów wyszukiwarek i rosnącego znaczenia innych czynników rankingowych. Linki prowadzące do witryny pozostają silnym sygnałem zaufania, autorytetu i wartości treści w oczach Google. Ich jakość, kontekst oraz sposób pozyskania mogą mieć bezpośredni wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketing
Patrycja Flicińska
Słyszysz „I think the apple’s rotten right to the core” i od razu masz ochotę zatańczyć do trendu z TikToka? A może przy „Jak sobota, to tylko…” automatycznie w głowie odtwarzasz już melodię? Jeśli tak, to łatwo zrozumiesz, jak audio przejmuje kontrolę nad sposobem, w jaki wszyscy konsumujemy treści.
Espresso
ChatGPT korzysta z reklamy w tradycyjnej telewizji do budowania marki
„Na Fali Zdrowia” – NFZ nagrał teledysk zachęcający do zdrowego stylu życia
„Miałam ci ja pieczeń” – wystartowała sentymentalna kampania oleju Kujawskiego
Działy zakupów marketingowych bardziej pesymistycznie podchodzą do AI
Mural Pandory w Warszawie promuje grawerunek na biżuterii
„Cała nadzieja w ludziach” – Green Caffè Nero o rzemieślnikach stojących za marką
Dove wzywa do zmiany sposobu komplementowania dziewczynek
Wsparcie bez rozmowy z botem – nowa kampania Magenta Biznes
Marka Lay’s z nową identyfikacją wizualną
Branża pharma & medical w nowej rzeczywistości – VII Forum Pharma Planet 360°
Sempai prezentuje casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce. 20 case studies w odpowiedzi na najważniejsze wyzwania sklepów internetowych”
Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy? – raport Havas Market
„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?” – Mali Bracia Ubogich o dalszym ciągu znanych baśni
„Me, myself & touch” – 2. edycja kampanii o samobadaniu piersi
Już 16 października webinar „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy
„Turbo” – ruszyła kampania EFL Leasing
Agencja Bridge2Fun świętuje 10 lat na rynku
Co się dzieje z tymi, którzy zbyt długo byli silni? – kampania „Zbyt Silni” mówi o depresji
Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania części samochodowych OLX
E.On z nową odsłoną kampanii „Pewna energia z gwarancją”
Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.10.2025
Agata Kaczmarska obejmuje rolę chief people officera Dentsu Central Europe
13.10.2025
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko creative & strategy directora w Walk Creative
12.10.2025
Dwie nowe osoby w Good One PR. Agencja wzmacnia obszary komunikacji B2B oraz healthcare & lifestyle
9.10.2025
Agnieszka Sora w globalnych strukturach IAA jako vice president/area director Europe
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
16.10.2025
Webinar: „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
21.10.2025
Audio Branding Minds – meetup o dźwięku w marketingu
23.10.2025
III Forum Jakości Danych
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.09.2025 - 15.10.2025
Bestsellerowy kurs Zmień swój marketing z AI – teraz w wersji 2.0!
16.10.2025
Szkolenie online „Jak skutecznie pozyskiwać dane o konsumentach?”
23.10.2025
Fashion_PL Conference 2025
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
5.11.2025 - 6.11.2025
VII Forum Pharma Planet 360°
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.