Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketing
Patrycja Flicińska
Słyszysz „I think the apple’s rotten right to the core” i od razu masz ochotę zatańczyć do trendu z TikToka? A może przy „Jak sobota, to tylko…” automatycznie w głowie odtwarzasz już melodię? Jeśli tak, to łatwo zrozumiesz, jak audio przejmuje kontrolę nad sposobem, w jaki wszyscy konsumujemy treści.
E-COMMERCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid Academy
Marketing oparty na danych: od intuicji do sprzedaży
Hybrid Academy
Masz dane, ale czy na pewno wiesz, co z nimi zrobić? W marketingu, gdzie królują tabelki i wykresy, łatwo jest utonąć w morzu informacji, tracąc z oczu to, co najważniejsze: praktyczne działanie. Tymczasem marketing oparty na danych to nie sucha analiza, lecz podróż, która prowadzi markę od jej narodzin aż po sprzedaż. To proces, w którym każdy etap buduje fundament pod kolejny, a świadome wykorzystanie informacji na każdym kroku decyduje o końcowym sukcesie.
Espresso
Kampania telewizyjna Dawtony podkreśla lokalne pochodzenie produktów
Globalna marka stworzyła kawiarnię Starbies inspirowaną Taylor Swift
Książulo ambasadorem Zen.com
Jak wygląda życie bezdzietnych w Polsce w 2025 r.? – raport Instytutu Badań Pollster 
Już 16 października webinar „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
Serwis Pomponik rozpoczyna kampanię telewizyjną „Houston, mamy plotkę!”
Portal WrocławskieFakty.pl w nowej odsłonie i z nowym właścicielem
Kampania Żabki z bohaterami filmu „Teściowie 3”
Setna edycja Crash Mondays w Krakowie
Agencja Carat wygrywa przetarg litewskiej marki mebli Lonas
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.10.2025
Julia Szpakowska awansuje na stanowisko account directorki w Lettly
8.10.2025
Nową head of marketing w Multikinie została Anna Rydzewska
8.10.2025
Karolina Abramowicz awansuje w VML
8.10.2025
Do zespołu On Board Think Kong dołączył Kacper Ciok
7.10.2025
Zmiany właścicielskie w Adcookie. Paweł Pałka wychodzi ze spółki, Alina Lysychkina nową wspólniczką
7.10.2025
Marcel Płoszczyński dołącza do agencji Ro
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
16.10.2025
Webinar: „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”
21.10.2025
Audio Branding Minds – meetup o dźwięku w marketingu
23.10.2025
III Forum Jakości Danych
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
27.11.2025 - 19.12.2025
Szkolenia Marketingowe, Social Media, AI i Trade Marketing w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.09.2025 - 15.10.2025
Bestsellerowy kurs Zmień swój marketing z AI – teraz w wersji 2.0!
16.10.2025
Szkolenie online „Jak skutecznie pozyskiwać dane o konsumentach?”
23.10.2025
Fashion_PL Conference 2025
29.10.2025
Szkolenie online „Akcje sezonowe w e-commerce. Jak zorganizować promocję z okazji Black Friday, Dnia Kobiet lub premiery nowej kolekcji”
6.11.2025 - 7.11.2025
14. Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.