Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SZTUCZNA INTELIGENCJA
Make it real – ewolucja autentyczności w social mediach
Patrycja Flicińska
Jest 2018 rok. Wchodzisz na Instagram i widzisz stories influencerki z perfekcyjnie przygotowanym makijażem, nagrane tylko z (według niej) jej lepszego profilu. Influencerka bez zająknięcia recytuje wcześniej przygotowaną treść sponsorowaną (i oczywiście jej nie oznacza). Odświeżasz feed i pojawia się post twojej ulubionej marki kosmetyków. Pokazana tu twarz aktorki jest idealnie wyretuszowana, hasło kampanii brzmi nijako, a ty nie czujesz żadnych emocji i przekazu stojącego za tymi słowami.
BADANIA MARKETINGOWE
Co palą zetki? Rytuały i motywacje w świecie przemian technologicznych
Jakub Müller
Sejm uchwalił niedawno zakaz sprzedaży e-papierosów nieletnim. Ale do skutecznej walki z paleniem potrzebne jest zrozumienie, dlaczego zetki sięgają po nowe produkty nikotynowe i jak nowe formy produktów zmieniają sposoby ich konsumpcji. Dotyczy to nie tylko zetek, ale i starszych pokoleń.
Espresso
Jan-Rapowanie w kampanii „Share a Coke”
Polskie firmy inwestują w AI tam, gdzie szybko widać efekty – raport Buzzcenter
Miłosny poemat zamiast piętnowania – kampania społeczna zmienia konwencję akcji przeciwko porzucaniu zwierząt domowych
Polacy chcą wpływać na tworzone prawo – badanie ZFPR o lobbingu
Plus rusza z kampanią o światłowodzie
Ogłoszono jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
AI w obsłudze klienta nie do końca przekonuje Polaków – badanie SW Research
Główny Inspektorat Sanitarny powołuje pierwszy w Polsce Zespół Nauk Behawioralnych w Zdrowiu Publicznym
Xbox Polska z kampanią „Miejsce do grania”
„Wolni od opłat. Tak O!” – ruszyła kampania promująca abonamenty w Orange
Kampania „Radio Optimism” LG promuje hasło „Life’s Good” poprzez muzykę
#ZrobiliśmyToWPolsce – influencerzy i celebryci w kampanii „We Did It In Poland”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.06.2025
Emilia Soroka awansowała na stanowisko senior influencer project manager w agencji Hoh
27.06.2025
Iga Wachowicz i Rafał Kaniecki dołączają do Wirtualnej Polski
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.06.2025 - 30.09.2025
Szkolenia marketing i sprzedaż w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
24.07.2025
Szkolenie online „Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż”
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
25.09.2025 - 26.09.2025
XXV Kongres PR
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.07.2025 - 30.09.2025
Szkolenia online z marketingu, social media oraz AI • Akademia Marketingu KFK
30.07.2025
Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
17.09.2025
Konferencja GetCommerce 2025
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.