Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Remarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunę
Adrianna Nowak
Remarketing w Google Ads to jedna z najskuteczniejszych strategii w kampaniach PPC, której nie powinien ignorować żaden właściciel sklepu internetowego. Polega na kierowaniu reklam do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili twoją stronę, dodali produkt do koszyka, przeglądali konkretne kategorie lub wykonali inne istotne działania. Dzięki temu nie trafiasz do przypadkowych odbiorców, ale do osób realnie zainteresowanych twoją ofertą tylko jeszcze niezdecydowanych.
CSR ESG WYDARZENIA BRANŻOWE
Jak komunikacja otwiera drzwi organizacjom i ich partnerom? „Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi” – relacja z wydarzenia
Magdalena Jabłońska
Komunikacja w trzecim sektorze to nie ozdobnik, tylko narzędzie budowania zaufania, relacji i zmiany społecznej – hasło to silnie wybrzmiało podczas konferencji „Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi”. Tematem przewodnim trzeciej odsłony wydarzenia była komunikacja w szerokim jej słowa znaczeniu: jak, co i do kogo mówić? Bo opowiadać trzeba – świadomie, uczciwie i z głową.
Espresso
Pepsi atakuje Coca-Colę i przerabia jej legendarną kampanię
Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski w kampanii „Weź mnie posegreguj”
45% konsumentów nie czuje się adresatami reklam – raport „Prawda o pokoleniach”
Robert Lewandowski ambasadorem marki okularów Boss Eyewear
Nowa platforma komunikacyjna marki Śnieżka
Sebastian Stankiewicz w scenie jak z filmu „Fight Club” broni kur w spocie Otwartych Klatek
DHL promuje automaty paczkowe w rytmie rapowym
Ukazał się raport „Social Media 2025”
Krzysztof Stanowski szuka selekcjonera reprezentacji na Rocketjobs
Bankier.pl świętuje 25-lecie – kampania wizerunkowa serwisu
OLX Praca rekrutuje na stanowisko menedżera strefy na Open’erze
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.06.2025
Zoriana Michalik dołącza do agencji Tears of Joy jako client service team leaderka
16.06.2025
Agata Palmowska została head of creative team w Great Minds (Garden of Words Group)
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.06.2025 - 30.09.2025
Szkolenia marketing i sprzedaż w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
1.07.2025 - 30.09.2025
Szkolenia online z marketingu, social media oraz AI • Akademia Marketingu KFK
30.07.2025
Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
17.09.2025
Konferencja GetCommerce 2025
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
25.06.2025
Szkolenie online „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”
24.07.2025
Szkolenie online „Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż”
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
25.09.2025 - 26.09.2025
XXV Kongres PR
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.