Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS
Jak być odpornym na kryzys?
Anna Twardowska
To, że kryzys przytrafi się niemal każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, jest niemal pewne. Zwłaszcza dziś – gdy kryzysy szybko zyskują globalne zasięgi – zdolność do szybkiego i skutecznego komunikowania się jest ważniejsza niż kiedykolwiek.
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid Academy
Retail media a media dla retailu – geolokalizacja jako wsparcie przed progiem sklepu
Hybrid Academy
Sektor retail mediów dynamicznie rośnie i sięga także po rozwiązania łączące online z offline. W sytuacji, kiedy kluczowe jest przyciągnięcie klienta do placówki stacjonarnej, retailerzy korzystają z precyzyjnego targetowania osób o najwyższym prawdopodobieństwie wizyty zakończonej zakupem.
Espresso
Wilkinson chce zmienić sposób mówienia o damskim goleniu
Sebastian Stankiewicz w scenie jak z filmu „Fight Club” broni kur w spocie Otwartych Klatek
Kabaret Mumio w kampanii sieci sklepów Agata
Ukazał się raport „Social Media 2025”
OLX Praca rekrutuje na stanowisko menedżera strefy na Open’erze
Ograniczone zaufanie Polaków do twórców korzystających z AI
Nowa platforma komunikacyjna marki Śnieżka
Artykuł Partnera
Lato 2025 z Headz – sprawdzona oferta nośników outdoorowych w wakacyjnych lokalizacjach
Grucha i Bolec z komedii „Chłopaki nie płaczą” w kolejnej odsłonie kampanii ubezpieczyciela Uniqa
Robert Lewandowski ambasadorem marki okularów Boss Eyewear
Bankier.pl świętuje 25-lecie – kampania wizerunkowa serwisu
„Czas ma znaczenie” – druga edycja kampanii o anoreksji „Dieta (Nie)Życia”
Segregowanie bioodpadów w kampanii „Nie mieszasz, jesteś w porządku”
Atal rozpoczyna kampanię wizerunkową na 35-lecie działalności
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.06.2025
Zmiany w zarządzie i radzie nadzorczej Gemius SA
11.06.2025
Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
11.06.2025
Zmiany w zarządzie T-Mobile Polska. Maximiliano Bellassai zostanie dyrektorem ds. B2C
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.06.2025 - 30.09.2025
Szkolenia marketing i sprzedaż w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
1.07.2025 - 30.09.2025
Szkolenia online z marketingu, social media oraz AI • Akademia Marketingu KFK
30.07.2025
Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
17.09.2025
Konferencja GetCommerce 2025
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
25.06.2025
Szkolenie online „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”
24.07.2025
Szkolenie online „Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż”
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
25.09.2025 - 26.09.2025
XXV Kongres PR
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.