Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?
Martyna Radziewicz
Działania w digitalu stają się coraz ważniejszym elementem strategii employer brandingowych. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, szerokiemu zasięgowi wśród aktywnych użytkowników internetu oraz różnorodności formatów reklamowych pracodawcy mogą dotrzeć bezpośrednio do osób z ich grupy docelowej. Przyjrzyjmy się najciekawszym kanałom i formatom, a także ich ograniczeniom w kontekście reklam dotyczących zatrudnienia.
INFLUENCER MARKETING
Nano- i mikroinfluencerzy: techniczne aspekty współpracy – umowa, wynagrodzenie, kluczowe ustalenia
Adam Szudra
Współprace reklamowe z influencerami o dużych zasięgach stały się już rynkowym standardem. Jednak w świecie, w którym kluczowe znaczenie zyskują autentyczność i bliskie relacje z konsumentami, w strategiach marketingowych marek szczególne miejsce zajmują nano- oraz mikroinfluencerzy. Firmy dostrzegają potencjał w mniejszych twórcach, którzy angażują swoje społeczności w bardziej naturalny sposób. O co powinny jednak zadbać marki, które chcą nawiązać z nimi naprawdę wartościową współpracę?
Espresso
Kampania „We Did It In Poland” ma wzmocnić wizerunek Polski w UE
„Jak owoc, to mus” – ruszyła kampania Tymbarku
CEO Adidasa, Bjørn Gulden o przyszłości i marketingu firmy: idealny model to połączenie racjonalności i emocji
„Pożyczanie mamy w jednym palcu” – twierdzi w kampanii Smartney Grupa Oney
Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”
Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Z małą pomocą Rankomatu”
Zakończył się proces certyfikacji marek konsumenckich Superbrands Polska 2025
Platforma nieruchomości kpi ze stylu życia na amerykańskich przedmieściach
Pracownicy Carrefoura podglądają ceny konkurencji – kampania „500 cen równamy do najniższych”
Group One mierzy lukę płacową między kobietami i mężczyznami we wszystkich swoich agencjach
„Cash Empire Tycoon” – PKO BP uruchomił grę w Fortnite
Globalny spot Old Spice pokazuje statek piracki i nawiązuje do kultowej kampanii „Siedzę na koniu”
Lekkoatletka Anastazja Kuś ambasadorką marki Lenovo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.03.2025
Ernest Dalewski dołącza do zespołu Welovemedia jako senior account manager
10.03.2025
Maksymilian Salski chief subscription officerem w Grupie Agora
10.03.2025
Była szefowa TikToka w Europie Środkowej dołącza do Lifetube jako chief growth officer
10.03.2025
PSPR z zarządem na lata 2025–2027. Prezeską została Karolina Łuczak
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
12.03.2025
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
1.04.2025
Insummit Youth & Beyond
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
13.03.2025 - 6.06.2025
Szkolenia z Social Mediów, AI oraz Marketingu internetowego • KFK.PL
21.03.2025 - 23.05.2025
Szkolenia w Warszawie: Psychologia sprzedaży, Design Thinking, Zarządzanie produktem, Customer Experience Management, Category Management • KFK.PL
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
27.05.2025 - 31.05.2025
SEO Vibes Summit ‘25
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.