Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
5.03.2025
Let’s DOOH: przed digitalizacją nośników nie ma ucieczki

Czym jest współczesny Digital out of Home? Jakie funkcje może pełnić w mieście? Jak go prawidłowo mierzyć? Rozmawiamy o tym z członkami zarządu Grupy Roboczej DOOH w IAB Polska.

O współczesnym DOOH opowiadają Damian Rezner (Screen Network SA), Magdalena Mussman (Amplifi / Dentsu Polska) oraz Agnieszka Maszewska (Jet Line)
Artykuły
PRAWO REKLAMA ZEWNĘTRZNA TRENDY
Trudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznej
Jacek Szlak
Czy reklama zewnętrzna ma jeszcze rację bytu? Skoro wszyscy są w internecie, może czas przenieść się wyłącznie do digitalu i wyczyścić miasta z reklam? Uchwały krajobrazowe, ograniczając reklamy outdoorowe, paradoksalnie wpłyną na efektywność promocyjną lokalnych przedsiębiorców. Ci będą musieli postarać się bardziej.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA TRENDY
Miasta chcą być smart, ale boją się digitalu. Czy mają do tego powód?
Mateusz Lubczański
Nie można ich zablokować, pomniejszyć, przewinąć. Można na nich zobaczyć kampanie społeczne, komunikaty dla bezdomnych, jak i reklamy marek premium sprzedających za miliony. Reklamy w formacie digital out of home (DOOH) zyskują na popularności, ale napotykają sporą przeszkodę – uchwały krajobrazowe.
FELIETON REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Egzamin dojrzałości branży outdoor
Tomasz Sokół
Czas na wielkie porządki w miastach. Przykład Gdańska, Sopotu czy Krakowa pokazuje, że zdarcie reklam z płotów i budynków porządkuje i harmonizuje krajobraz miejski. Czy to oznacza, że outdoor jest zagrożony?
FELIETON REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej
Agnieszka Maszewska
W felietonie Jacka Szlaka, redaktora naczelnego Marketingu przy Kawie, zatytułowanym „Trudne dzieciństwo za płotem z banerów” jest kilka wątków. W pierwszym akapicie znajduje się pytanie, czy reklama zewnętrzna ma jeszcze rację bytu. Jest też teza o tym, że skoro wszyscy są w internecie, może czas przenieść się wyłącznie do digitalu i „wyczyścić miasta z reklam”.
AMBIENT MEDIA REKLAMA ZEWNĘTRZNA TRENDY
Nowe trendy w reklamie outdoorowej. Technologie i śmierć cookies zmieniają OOH
Jakub Müller
Outdoor był jedną z największych ofiar pandemii wśród kanałów reklamowych. Zniknął ruch uliczny, zniknęli reklamodawcy. Teraz OOH powoli się odbija, a szansy upatruje w kłopotach reklamy internetowej, związanych z obawami o prywatność.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY WIDEOMARKETING
FOOH. Czy reklama musi być prawdziwa?
Mariusz Nowakowski, Anna Sosnowska, Dorota Lipińska
Fake Out of Home (FOOH) to format, który na przestrzeni ostatnich miesięcy zyskuje na popularności. Jest reklamą outdoorową i immersyjną, jednocześnie prawdziwą i… „nieprawdziwą”. Wykorzystując CGI (Computer Generated Imagery), Camera Tracking oraz Artificial Reality można stworzyć coś, co wygląda jak prawdziwe, choć nie istnieje, i wpisać to w elementy otaczającej nas rzeczywistości. Brzmi atrakcyjnie? Oczywiście! Ale czy to odpowiednie narzędzie do promocji marki?
Espresso
Ogłoszono nominacje do YouTube Works Awards 2024
Calvin Klein wprowadza bieliznę modelującą. Twarzą kampanii aktorka Eve Hewson
Herbapol w kampanii herbat ziołowych podkreśla związek z naturą
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
H&M rozpoczyna współpracę w zakresie employer brandingu z agencją Płodni
Biedronka otwiera swój pierwszy dyskont na Słowacji
Rainbow promuje wycieczki objazdowe hasłem „Będzie co wspominać”
UOKiK ukarał zmowę między sklepami z elektroniką a firmą Jura Poland
L’Oréal z nowym, zredukowanym Pro Squadem
Santander Leasing wybiera agencję Ro do obsługi PR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.03.2025
Urszula Kasperska objęła stanowisko head of sales and business development w firmie Twisto
6.03.2025
Firma Kyndryl powołuje Marka Millera na stanowisko lidera konsultingu i sprzedaży w Polsce
6.03.2025
XTB wzmacnia dział marketingu. Marek Kozłowski dołączył jako brand director
6.03.2025
Anna Kubiak-Suzuki awansuje w VML
5.03.2025
Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny. Do agencji dołącza Maciej Robak
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
12.03.2025
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
1.04.2025
Insummit Youth & Beyond
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
13.03.2025 - 6.06.2025
Szkolenia z Social Mediów, AI oraz Marketingu internetowego • KFK.PL
21.03.2025 - 23.05.2025
Szkolenia w Warszawie: Psychologia sprzedaży, Design Thinking, Zarządzanie produktem, Customer Experience Management, Category Management • KFK.PL
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.