Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
5.03.2025
Let’s DOOH: przed digitalizacją nośników nie ma ucieczki

Czym jest współczesny Digital out of Home? Jakie funkcje może pełnić w mieście? Jak go prawidłowo mierzyć? Rozmawiamy o tym z członkami zarządu Grupy Roboczej DOOH w IAB Polska.

O współczesnym DOOH opowiadają Damian Rezner (Screen Network SA), Magdalena Mussman (Amplifi / Dentsu Polska) oraz Agnieszka Maszewska (Jet Line)
Espresso
Filip Chajzer, Doda i Małgorzata Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK za nieprawidłowe oznaczanie reklam
Globalny spot Samsunga pokazuje, jak korzystać z AI w codziennym życiu
Katarzyna Niewiadoma w kampanii kinowej Zondacrypto
Powstał raport „Internet dzieci” o ich aktywności w tym medium
Kampania „Love, Chuck” marki Converse poświęcona modelowi butów Chuck Taylor
Oshee głównym partnerem Igi Świątek
„Handlujemy najlepszym towarem” – nowa digitalowa platforma komunikacyjna MediaMarkt
„Siatka kontaktów” – Magdalena Stysiak w kampanii Nexery
Maciej Musiał pokazuje sposób na udany wyjazd za granicę w kampanii Banku Millennium
Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”
Dove i Rossmann prowadzą akcję „Album Piękna”
Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli #Motomarzec
Daj z siebie 1,5%. Prosty gest, a jak pomaga! – zachęca Fundacja Rak’n’Roll
McDonald’s kampanią promuje wzbogacenie Super Combo
„Zrób to z głową. Weź gotową!” – Michel Moran w nowej kampanii Lisnera
„Tam, gdzie rodzina” – marka Krakuski w nowej odsłonie
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.03.2025
Grupa Blix z nowym business development directorem. Do zespołu dołączył Mateusz Dąbrowski
4.03.2025
Polak obejmuje strategiczne stanowisko w strukturach giganta FMCG. Maciej Lasoń na czele komunikacji firmy Unilever w 27 krajach Europy
4.03.2025
Jakub Barzak przechodzi do Universal Music Polska. Obejmuje stanowisko director, head of Polydor Records Poland
4.03.2025
Małgorzata Golińska nową dyrektor marketingu Grupy DGP
4.03.2025
Agnieszka Durska dołącza do PKO Banku Polskiego jako dyrektor Biura Mediów
4.03.2025
Inga Songin obejmuje strategiczne stanowisko dla regionu Europy Wschodniej w firmie Reckitt
3.03.2025
Nowy chief revenue officer w Bonnier Business Polska. Został nim Paweł Kossek
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
6.03.2025
IAB HowTo: Highway to Sound & Vision
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
12.03.2025
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
1.04.2025
Insummit Youth & Beyond
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
13.03.2025 - 6.06.2025
Szkolenia z Social Mediów, AI oraz Marketingu internetowego • KFK.PL
21.03.2025 - 23.05.2025
Szkolenia w Warszawie: Psychologia sprzedaży, Design Thinking, Zarządzanie produktem, Customer Experience Management, Category Management • KFK.PL
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.