Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Prognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowanie
Karina Hertel
Treści tworzone przez użytkowników (User-Generated Content – UGC) od jakiegoś czasu dynamicznie zmieniają krajobraz marketingu cyfrowego. Jest to obecnie jedno z najefektywniejszych narzędzi budowania relacji pomiędzy marką a konsumentem. Dlaczego? Ponieważ UGC oferuje to, czego oczekują współcześni konsumenci – autentyczność, wiarygodność i bezpośredni kontakt z prawdziwymi doświadczeniami innych ludzi.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketingowa analiza sukcesu Thermomixa
Anna Ledwoń-Blacha
Thermomix to nie tylko kuchenny robot wielofunkcyjny – to także globalny fenomen marketingowy. Urządzenie, które kosztuje kilka tysięcy złotych i jest sprzedawane wyłącznie w modelu sprzedaży bezpośredniej, od lat budzi emocje. Jedni uważają go za technologiczne cudo, inni za absurdalnie drogi „garnek z internetem”. Jak to się stało, że produkt, który teoretycznie można zastąpić tradycyjnymi sprzętami kuchennymi, stał się synonimem nowoczesnego gotowania, a jego posiadanie – wyznacznikiem statusu?
Espresso
Tesla ponosi konsekwencje politycznego zaangażowania Muska. Sprzedaż w Europie spadła
T-Mobile z nową platformą komunikacyjną #BurzymyBariery. Kampania z Dawidem Podsiadłą
Co przyciąga Polki do sieci? – zbadały to PBI i Gemius
Telewizja Polska rozpoczęła współpracę z MediaFarm
Nieetyczne zachowania influencerów w raporcie Wavemakera
Zniszczenia dokonane przez termity udają dzieła sztuki
Konferencja Insummit Youth & Beyond już 1 kwietnia
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe w badaniu Kondo & Partners
Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Agencja Hand Made dłużej z budżetem marki Wiejskie Ziemniaczki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.02.2025
Marta Fabiś obejmuje stanowisko COO w agencji Skivak
26.02.2025
Adrian Karkoszka obejmuje stanowisko senior public affairs advisor w 24/7Communication
26.02.2025
Katarzyna Kowalewska i Krzysztof Sarna na czele nowych działów w Rokmates
26.02.2025
Zmiany w strukturze kreatywnej Allegro Brand Experience Agency: Magda Jędrusiak i Michał Korejba jako creative partnerzy
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
18.02.2025 - 25.05.2025
Szkolenia z Social Mediów, Marketingu internetowego oraz AI • kfk.pl
6.03.2025
IAB HowTo: Highway to Sound & Vision
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
12.03.2025
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
1.04.2025
Insummit Youth & Beyond
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
20.02.2025 - 23.05.2025
Szkolenia Marketing Strategiczny, Trade Marketing, Zarządzanie Produktem i Marką • kfk.pl
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.