Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketingowa analiza sukcesu Thermomixa
Anna Ledwoń-Blacha
Thermomix to nie tylko kuchenny robot wielofunkcyjny – to także globalny fenomen marketingowy. Urządzenie, które kosztuje kilka tysięcy złotych i jest sprzedawane wyłącznie w modelu sprzedaży bezpośredniej, od lat budzi emocje. Jedni uważają go za technologiczne cudo, inni za absurdalnie drogi „garnek z internetem”. Jak to się stało, że produkt, który teoretycznie można zastąpić tradycyjnymi sprzętami kuchennymi, stał się synonimem nowoczesnego gotowania, a jego posiadanie – wyznacznikiem statusu?
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?
Albert Stęclik
Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40:22. Ale dzisiaj nie o tym. W przerwie Kendrick Lamar po raz kolejny dissował Drake’a, a Serena Williams zatańczyła C-Walk. Ale dzisiaj również nie o tym.
Espresso
Już 12 marca konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
Nieetyczne zachowania influencerów w raporcie Wavemakera
„Primo to jakość, Gusto to smak” – kampania makaronów Melissa Primo Gusto
Fundacja GOPR w kolejnej edycji kampanii 1,5%
Poznaj skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta – bezpłatny webinar Hybrid Academy
Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Walmart mocno zwiększył przychody z retail mediów
Sexedpl rozpoczyna kampanię „Ciało obce”
Błędy językowe w internecie w 2024 r. – raport o kondycji polszczyzny
Jak uprościć zarządzanie zasobami marki? – już 26 lutego bezpłatny webinar
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.02.2025
Ewa Gołaszewska-Pacek dołącza do zespołu Lifestyle PR agencji Big Picture
24.02.2025
Adam Rashwan w kreacji Digital Kingdom
24.02.2025
Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA
24.02.2025
Marek Różycki zostaje partnerem zarządzającym w Foap
24.02.2025
Maciej Sadza dołączył do zespołu DoubleVerify w Polsce
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
18.02.2025 - 25.05.2025
Szkolenia z Social Mediów, Marketingu internetowego oraz AI • kfk.pl
27.02.2025
Webinar: Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
20.02.2025 - 23.05.2025
Szkolenia Marketing Strategiczny, Trade Marketing, Zarządzanie Produktem i Marką • kfk.pl
6.03.2025
IAB HowTo: Highway to Sound & Vision
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
12.03.2025
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.