Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.02.2025
Quo vadis, Wedel? – czyli o tym, że czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby skierować markę na odpowiednią drogę

Lata różnorodnej komunikacji sprawiły, że marka E.Wedel była rozbita pomiędzy wszystkimi ćwiartkami NeedScope’a – w przeciwieństwie do naszej konkurencji. Musieliśmy zdecydować, w który segment potrzeb najmocniej wchodzimy, co przy tak szerokim portfolio było trudne. Wbiliśmy dwie szpilki: w świat czekolad mlecznych i w świat czekolad gorzkich. I podjęliśmy decyzję, że od tej pory w komunikacji postawimy na przyjemność.

Rozmowa z Karoliną Zagórską, marketing manager w Lotte Wedel, o mniej i bardziej udanych zmianach w komunikacji marki E.Wedel
Artykuły
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?
Albert Stęclik
Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40:22. Ale dzisiaj nie o tym. W przerwie Kendrick Lamar po raz kolejny dissował Drake’a, a Serena Williams zatańczyła C-Walk. Ale dzisiaj również nie o tym.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING SZTUCZNA INTELIGENCJA
AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?
Jagoda Pacocha
Sztuczna inteligencja stała się częścią naszej codzienności. Jedni wykorzystują ją jako narzędzie, które ułatwia wykonywanie codziennych zadań, wspiera w optymalizacji czasu pracy czy otwiera nowe możliwości, np. w tworzeniu treści. Inni postrzegają AI jako zagrożenie, które w dłuższej perspektywie może m.in. pozbawić część marketingowców pracy. Jak to zwykle bywa – prawda leży gdzieś pośrodku.
Espresso
Skandale, wysokie koszty i brak autentyczności w influencer marketingu – ryzyka w raporcie OBTK i SW Research
Jak uprościć zarządzanie zasobami marki? – już 26 lutego bezpłatny webinar
„I znowu nowe” – Vinted w nowej kampanii to nie tylko używana odzież
Zasięgi tytułów prasowych w badaniu Total Reach 360° PBC
Jet Line wprowadza kalkulatory śladu węglowego kampanii OOH i DOOH
Błędy językowe w internecie w 2024 r. – raport o kondycji polszczyzny
Poznaj skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta – bezpłatny webinar Hybrid Academy
80 proc. liderów spodziewa się wzrostu wydatków na AI w trakcie najbliższego roku – raport Deloitte
Xpeng wybiera Public Dialog do obsługi PR
PLL Lot wybrały agencję Feeders
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.02.2025
Bartosz Kapusta szefem działu danych i analityki w Lifetube – strategiczne wzmocnienie w obszarze data-driven solutions
20.02.2025
Awans i nowa menedżerka w warszawskim zespole BBC Studios
20.02.2025
Janina Szwykowska w dziale kreacji VML
18.02.2025
Zmiany w strukturze firmy Unilever: nowe kierownictwo Personal Care
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
18.02.2025 - 25.05.2025
Szkolenia z Social Mediów, Marketingu internetowego oraz AI • kfk.pl
27.02.2025
Webinar: Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
20.02.2025 - 23.05.2025
Szkolenia Marketing Strategiczny, Trade Marketing, Zarządzanie Produktem i Marką • kfk.pl
6.03.2025
IAB HowTo: Highway to Sound & Vision
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.