Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.02.2025
Quo vadis, Wedel? – czyli o tym, że czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby skierować markę na odpowiednią drogę

Lata różnorodnej komunikacji sprawiły, że marka E.Wedel była rozbita pomiędzy wszystkimi ćwiartkami NeedScope’a – w przeciwieństwie do naszej konkurencji. Musieliśmy zdecydować, w który segment potrzeb najmocniej wchodzimy, co przy tak szerokim portfolio było trudne. Wbiliśmy dwie szpilki: w świat czekolad mlecznych i w świat czekolad gorzkich. I podjęliśmy decyzję, że od tej pory w komunikacji postawimy na przyjemność.

Rozmowa z Karoliną Zagórską, marketing manager w Lotte Wedel, o mniej i bardziej udanych zmianach w komunikacji marki E.Wedel
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING SZTUCZNA INTELIGENCJA
AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?
Jagoda Pacocha
Sztuczna inteligencja stała się częścią naszej codzienności. Jedni wykorzystują ją jako narzędzie, które ułatwia wykonywanie codziennych zadań, wspiera w optymalizacji czasu pracy czy otwiera nowe możliwości, np. w tworzeniu treści. Inni postrzegają AI jako zagrożenie, które w dłuższej perspektywie może m.in. pozbawić część marketingowców pracy. Jak to zwykle bywa – prawda leży gdzieś pośrodku.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
SEO i reklama w wyszukiwarkach w świecie inflacji
Jakub Müller
Firmy narzekają na wzrost cen reklam w wyszukiwarce. Amerykański rząd prowadzi postępowanie antymonopolowe w sprawie manipulacji aukcjami reklamowymi przez Google. Jak wszystko to ilustruje zmiany w SEO oraz reklamie w modelu PPC? I dlaczego warto spojrzeć na oba te rodzaje działań jak na element mentalnej i fizycznej dostępności marki?
Espresso
W konkursie Samsunga można wygrać wyjazd na Fidżi
„Marketing” – ukazało się najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie dzieła Philipa Kotlera
„Doskonały smak wymaga niewiele” – Rio Mare rusza z globalną kampanią reklamową
Animacje FOOH promują przekąski Snack Festival
Inwestycje reklamowe w wideo przekroczyły prognozy. W 2024 r. wzrosły o 10,9%
Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Rozpoczęła się kampania napojów Tropical Duo marki Hortex
Producent jogurtów Stonyfield Organic zachęca do zablokowania ex na walentynki
On Board Think Kong współpracuje z Szymonem Janiakiem
Rau Performance w kampanii nadziewanych czekolad E.Wedel
„Zwierciadło przyszłości” na Dworcu Centralnym promuje żywienie medyczne
Wideo w erze streamingu – konferencja IAB HowTo
Velvet Art – chusteczki promują polską sztukę współczesną
„SEO w e-commerce 2025” – Elephate publikuje ranking sklepów z największym ruchem organicznym
Ruszyła kampania „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”
Światłowód przez pół roku za darmo w nowej kampanii Netii
10 edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” wystartowała w podskokach
Agencja They.pl przechodzi rebranding i zmienia się w They Digital
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.02.2025
Piotr Żurkowski nowym business directorem w Foap
16.02.2025
Zmiany w zarządzie firmy Adlook i nowa struktura zespołu Outcomes
16.02.2025
Nowe stanowisko deputy CMO for research & insights w Bonnier Business Polska objęła Izabela Kiwak
16.02.2025
Andreas Moll wiceprezesem ds. marketingu, produktu i merchandisingu w Asics EMEA
13.02.2025
Columbus ma nową szefową marketingu: to Justyna Górecka-Siupik
13.02.2025
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansowali na stanowiska PR executive w Wec Communication
12.02.2025
Andrzej Gładki dołącza do zespołu Realme, obejmując stanowisko dyrektora ds. partnerstw telco w Europie
10.02.2025
Karolina Niedzielska-Gruca nową dyrektor kreatywną Canal+
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.02.2025 - 23.05.2025
Szkolenia Marketing Strategiczny, Trade Marketing, Zarządzanie Produktem i Marką • kfk.pl
6.03.2025
IAB HowTo: Highway to Sound & Vision
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.02.2025 - 25.05.2025
Szkolenia z Social Mediów, Marketingu internetowego oraz AI • kfk.pl
27.02.2025
Webinar: Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.