Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
22.01.2025
Kto poniesie koszt niepewności konsumentów?

Za sprawą AI segmentacja i generalnie tworzenie contentu jako takie będą o wiele łatwiejsze. Jako branża musimy jednak zadać sobie pytanie: czy z możliwości generowania większych ilości treści wynika, że warto, żebyśmy to robili?

Z Krzysztofem Ślęczką i Konradem Sucheckim z Accenture rozmawiamy o globalnych makrotrendach kształtujących biznes i społeczeństwo w 2025 r.
Artykuły
E-COMMERCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Temu jest już na szczycie. Teraz musi się tam utrzymać
Mateusz Lubczański
To najchętniej wybierana aplikacja w amerykańskim App Store (polskim zresztą też). To również czołowa aplikacja w sklepie Google. Klienci „podobno” jej nie ufają, a Komisja Europejska wspomina o jej uzależniającym designie. Temu, czyli chińska platforma tanich zakupów, idzie jak burza. A może – szła jak burza?
ANALITYKA INTERNETOWA FELIETON MARKETING INTERNETOWY
Do czego potrzebne są nam dane w marketingu, a do czego ich używamy?
Jacek Szlak
Personalizacja, programmatic, GenAI, data-driven marketing – pojęcia te mają ogromny potencjał dla marketerów. Przywołują skojarzenia z efektywnością, sukcesami i zabezpieczeniem w razie audytu działań. Dashboard czarno na białym pokaże, że są skuteczne. Czy jednak na dłuższą metę takie działania wystarczą, by ochronić markę, a nie tylko siedzenie marketera?
Espresso
Mastercard zachęca do zatańczenia do teledysku „Abracadabra” Lady Gagi
Gen Z w wielu obszarach wybiera nie cyfrowy, lecz bezpośredni kontakt z człowiekiem – badanie SW Research
Citroën stworzył nową wersję opowieści o kosmicie E.T.
Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka w kampanii na rzecz wykrywania nowotworów dziecięcych
Influencerska kampania „Praca jak ze snu” Rocketjobs i Justjoin.it
Agencje PHD i Media Direction OMD wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii – OMG Outcomes
Answear.com rozpoczyna współpracę public relations z agencją Warsaw/Creatives
Historia, podróże i rodzina – kampania Mitsubishi „Wedding”
Już w marcu konferencja PR w Samorządzie i Administracji
Wkrótce 3. edycja konferencji CSR Poland
Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”
Aleksandra Mirosław i Dawid Podsiadło w spocie Credit Agricole
Kärcher powierza budżet digital produktów professional agencji Harbingers
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.02.2025
Nowym dyrektorem sprzedaży w Headz Marketing Partner został Marek Kloc
6.02.2025
Piotr Górzyński w Soul & Mind jako senior performance marketing specialist – PPC
6.02.2025
Michał Wrzesiński ponownie objął stanowisko prezesa WeNet Group
5.02.2025
Paulina Przetacka dołączyła do Value Media jako business director
5.02.2025
Michał Ciuraszkiewicz dołącza do zarządu SAP Polska
5.02.2025
Magdalena Siemiaszko nową head of marketing w PPG Deco Polska
4.02.2025
Zmiana na stanowisku CEO w WhitePress – został nim Tomasz Domański
4.02.2025
Sport Evolution wzmacnia zespół
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.02.2025 - 23.05.2025
Szkolenia Marketing Strategiczny, Trade Marketing, Zarządzanie Produktem i Marką • kfk.pl
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
18.02.2025 - 25.05.2025
Szkolenia z Social Mediów, Marketingu internetowego oraz AI • kfk.pl
6.03.2025
Konferencja RZEcommerce „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski”
11.03.2025 - 13.03.2025
PR w Samorządzie i Administracji
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.