Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
27.01.2025
Jak wejść na nowy rynek z nową kategorią i produktem premium – case Rio Mare

Początki Rio Mare w Polsce nie były łatwe. Najpierw musieliśmy przekonać sieci handlowe, a później konsumentów do nieznanego, dużo droższego od konkurencji produktu. Patrząc na to z perspektywy czasu i miejsca w którym obecnie jesteśmy, okazuje się, że to było najtrudniejsze zadanie w tej wieloletniej podróży.

O marce Rio Mare, jej marketingowej podróży na polskie stoły rozmawiamy z Dominiką Lewandowską, Senior Brand Manager w Bolton Polska
Artykuły
FELIETON MEDIA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE PUBLIC RELATIONS TRENDY
5 obszarów, które zdefiniują rynek mediów i potrzeby komunikacyjne w 2025 roku w Polsce
Szymon Sikorski
Więcej kanałów online z treściami dla odbiorców 30+ oraz formatów politycznych prowadzonych przez byłych dziennikarzy. Wzrost znaczenia autentycznych (nawet bezpardonowo wyrażanych) przekonań i personal brandingu. Między innymi takich zmian w mediach i komunikacji w 2025 roku spodziewa się Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.
PRAWO ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rebranding i zmiana nazwy firmy: praktyczne wskazówki z perspektywy prawnej
Marta Macuga
Mało kto pamięta, że przed 2000 rokiem koncern Orlen SA funkcjonował jako Petrochemia Płock SA. Wówczas w logo firmy brakowało charakterystycznego orła, a stacje benzynowe były utrzymywane w kolorystyce niebiesko-białej zamiast obecnej czerwono-białej. Dlaczego firmy decydują się na tak radykalne zmiany, jak nowe logo, zmiana nazwy czy koncepcji marki?
Espresso
Lidl wybierze WOŚP zamiast TV Republika po ultimatum Jerzego Owsiaka?
Raport Edelman Trust Barometer 2025: obawy ekonomiczne przekształciły się w poczucie krzywdy społecznej
Ruszyła kampania „Smakuj każdą chwilę” marki Nice To Fit You
UM wdraża nowe pozycjonowanie: Full Color Media 
Magdalena Różczka promuje wirtualny kantor VeloBanku
„Szczęście sprzyja szukającym” – nowa kampania serwisu Gratka.pl
Wykluczenie technologiczne Silversów to mit – badanie Huawei CBG Polska
Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w Dentsu
Większość marketerów czuje się nieprzygotowana na wdrożenie GenAI – wyniki badania firmy Kantar
Co czwarty Polak przyznaje się do porzucania koszyka zakupowego – badanie Santander Consumer Banku
DrWitt nowym partnerem piłkarskiej Ekstraklasy
2024 rok na TikToku w raporcie Sotrendera
Pepsi zaczyna rok kampanią i loterią „Relax & Unwind”
Pudliszki z nowym logo i nowościami produktowymi
Dentsu wprowadza Media Carbon Calculator – zarządzanie śladem węglowym kampanii
Marka jubilerska Tous wybrała agencję 2koma7
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
30.01.2025
Agnieszka Muszyńska na czele nowego działu w Welovemedia
30.01.2025
ProfiAuto z nowym zespołem ds. relacji z mediami
30.01.2025
Małgorzata Kozera awansuje na stanowisko business and implementation director w Value Media
29.01.2025
Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansują w VML
29.01.2025
Dagmara Berka-Kochańska obejmuje nadzór nad biznesem korporacyjnym w Endorfina Events
29.01.2025
Łukasz Sadłek nowym ekspertem w zespole Media People
29.01.2025
Awanse i zmiana struktury w Biurze Reklamy Polska Press Grupy
28.01.2025
Grzegorz Lasoń awansował w MediaPlus na stanowisko business directora
28.01.2025
Jacek Karolak obejmuje stanowisko head of sales strategy w Clear Channel Poland
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
21.01.2025 - 28.02.2025
Szkolenia Marketing, Trade Marketing, CX i AI w styczniu i lutym ● Warszawa lub Online
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.