Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
22.01.2025
Kto poniesie koszt niepewności konsumentów?

Za sprawą AI segmentacja i generalnie tworzenie contentu jako takie będą o wiele łatwiejsze. Jako branża musimy jednak zadać sobie pytanie: czy z możliwości generowania większych ilości treści wynika, że warto, żebyśmy to robili?

Z Krzysztofem Ślęczką i Konradem Sucheckim z Accenture rozmawiamy o globalnych makrotrendach kształtujących biznes i społeczeństwo w 2025 r.
Artykuły
TRENDY
Przehyper 2024, czyli najbardziej przereklamowane trendy ubiegłego roku w marketingu
Redakcja
Szum wokół trendów nie spowoduje, że staną się ważne czy przełomowe. Poprosiliśmy ekspertów, żeby wskazali najbardziej przereklamowane trendy z 2024 roku. Te, które ich zdaniem się nie sprawdziły.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS SOCIAL MEDIA
Boss branding na LinkedInie – co musisz wiedzieć jako lider?
Maria Maciąg, Weronika Bączek
LinkedIn to nie tylko platforma do nawiązywania kontaktów zawodowych, ale też narzędzie do budowania wizerunku liderów firm, czyli tzw. boss brandingu. Badania z początku 2024 roku pokazują, że około 18% użytkowników LinkedIna w Polsce to osoby decyzyjne, a liczba ta stale rośnie [1]. W erze digitalu kadra kierownicza C-suite musi umiejętnie wykorzystywać swoją obecność w social mediach, aby kreować autorytet, inspirować innych i rozwijać swoje firmy poprzez przyciąganie talentów. Jak robić to skutecznie?
Espresso
Zwiastun Nintendo Switch 2 stał się viralem
Otwarte Klatki kontra Cukiernia Sowa – sukces inicjatywy społecznej
Żabka uruchamia sieć reklamową retail media – Żabka Ads
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand Stories
Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu Bankowości
Castorama Polska wybrała dom mediowy MediaHub
Bokser Tony Bellew ambasadorem marki smartfonów Honor
Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłości
Kołysanka dla niewyspanych rodziców – pomysł Ikei
Najbardziej angażujące profile na Facebooku w 2024 r. – analiza Sotrendera
Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobie
Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniem
Wynagrodzenia w marketingu i PR w 2024 r. – raport Grafton Recruitment
„Spraw, aby seniorzy wolni od dyskryminacji istnieli naprawdę” – kampania przeciwko dyskryminacji osób starszych
Powstał dom mediowy Hearts & Science
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.01.2025
Jakub Mączka pokieruje studiem Motion Capture w Platige Image
22.01.2025
Kacper Skocki awansuje na stanowisko managing directora agencji Vision & People
21.01.2025
Krzysztof Małecki i Piotr Dzierżęga w zarządach spółek z Grupy Digitree Group
21.01.2025
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard jako business director
21.01.2025
Agnieszka Pawlak objęła funkcję senior creative w Holo Group
20.01.2025
Awans w agencji kreatywnej 25wat – Agnieszka Sito objęła funkcję COO
20.01.2025
Artur Birnbaum chief data and digital strategy officerem w Grupie Agora
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
30.01.2025
IAB HowTo „AI in action”
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
21.01.2025 - 28.02.2025
Szkolenia Marketing, Trade Marketing, CX i AI w styczniu i lutym ● Warszawa lub Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.