Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CSR ESG
Raport ESG – narzędzie budowania zaufania i relacji z rynkiem
Alicja Miłuńska
Firmy są zobowiązane do coraz częstszego ujawniania informacji niefinansowych. Wymagania dotyczące raportowania ESG (Environmental, Social, Governance), w tym przepisy takie jak dyrektywa CSRD obejmują rosnącą liczbę organizacji, a obowiązek ten będzie dotyczył sukcesywnie kolejnych podmiotów. Ponadto mniejsze firmy, będące dostawcami dla tych większych, również powinny wykazywać, w jaki sposób uwzględniają obszary ESG w swojej działalności. Jak robić to najefektywniej?
MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Voice Search – czy wyszukiwanie głosowe jest przyszłością wyszukiwarek internetowych?
Aleksandra Podżorska
Funkcja wyszukiwania głosowego w Google i innych wyszukiwarkach jest dostępna od lat, jednak nie zawsze przywiązywało się do niej znaczącą wagę, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania. Czy teraz bardziej niż wcześniej należałoby skupić się na optymalizacji strony z uwzględnieniem Voice Search?
Espresso
Rynek reklamowy w regionie CEE z 10-procentowym wzrostem w 2025 r. – prognoza IPG Mediabrands
Coraz krótsze zimy i coraz dłuższe lata zmieniają nawyki zakupowe konsumentów w branży mody
Storytel przypomina, że audiobooki to rozrywka towarzysząca
Polecenia w mediach społecznościowych wpływają na zakupy co trzeciego Polaka – badanie SCB
Żywiec i Męskie Granie obsługiwane przez agencję Altavia Kamikaze + K2 
GroupM wprowadza narzędzie, które umożliwia planowanie kampanii DOOH
Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk
Lata dziewięćdziesiąte w krótkometrażowym filmie Apple na Chiński Nowy Rok
George Clooney w roli detektywa George’a w telewizyjnej kampanii Nespresso
Kaufland lansuje modę na świadome odżywianie
Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”
Agencje badawcze IQS i Dive Polska łączą siły
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.01.2025
Mateusz Bill dołącza do agencji The Mgmt jako chief operating officer
15.01.2025
„Puls Biznesu” rozwija dział sprzedaży subskrypcji. Marcin Sobczak senior sales B2B managerem
14.01.2025
Aleksandra Grabowska i Angelika Garczyk awansowały w Olive Media
14.01.2025
Przemysław Kuraczyk i Bartosz Gomółka w kadrze zarządzającej IQS
14.01.2025
Michał Brzeczkowski awansuje w VML
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
30.01.2025
IAB HowTo „AI in action”
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
21.01.2025 - 28.02.2025
Szkolenia Marketing, Trade Marketing, CX i AI w styczniu i lutym ● Warszawa lub Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.