Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Voice Search – czy wyszukiwanie głosowe jest przyszłością wyszukiwarek internetowych?
Aleksandra Podżorska
Funkcja wyszukiwania głosowego w Google i innych wyszukiwarkach jest dostępna od lat, jednak nie zawsze przywiązywało się do niej znaczącą wagę, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania. Czy teraz bardziej niż wcześniej należałoby skupić się na optymalizacji strony z uwzględnieniem Voice Search?
MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co ma wspólnego szafa z prowadzeniem projektów?
Paulina Śron
Gdy prowadzisz projekt, taski zaczynają się mnożyć, a terminy zazębiać i masz już prawie palpitacje serca, bo nie wiesz, w co ręce włożyć. Nie wiesz, jak do tego doszło, bo przecież zadanie wydawało się takie proste… Ale czy na pewno?
Espresso
#PostanowieNIE – Dove zachęca kobiety do dzielenia się noworocznymi postanowieniami
Storytel przypomina, że audiobooki to rozrywka towarzysząca
IAB Polska publikuje nowe standardy kreacji display
Spot Link4 z utworem „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza
„Pomóż odzyskać normalność” – rusza kampania 1,5% Fundacji DKMS
Kapitan Ameryka w spocie środków piorących Tide
Grupa Bauer Media przejmuje Clear Channel Europe North
Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych
PKP Intercity wybrało Lighthouse do obsługi PR
Zmarł Oliviero Toscani
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu – badanie Flora Food Group i IBRiS
„Wojna światów” – ukazał się Trendbook 2025 od agencji Focus Nation
Tyskie stawia na muzykę – Wojciech Mann i Radzimir Dębski w nowej kampanii
Serial „Czarne Stokrotki” reklamowany w OOH, Kulturze Gniewu i na BNP Paribas Warsaw SerialCon
Ponad 2,2 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP1
Nyx Professional Makeup wybrał w przetargu agencję kreatywną
Wydawnictwo WSiP wybrało agencję FormUp
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.01.2025
Dwóch Polaków na globalnej liście „30 Under 30” branży badań rynku, analizy danych i insightów
10.01.2025
Nowym CEO Nesperta Europe został Rafał Lądowski
9.01.2025
Łukasz Chałaczkiewicz szefem regionu Europy Południowej w Lipton Teas & Infusions
9.01.2025
Do Grupy Eurozet dołączyła Marta Bizior jako social media director
9.01.2025
Michał Pietrzykowski head of YouTube w Grupie ZPR Media
9.01.2025
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland, gdzie obejmie stanowisko managing partner, strategy
Wydarzenia
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
30.01.2025
IAB HowTo „AI in action”
10.03.2025 - 13.03.2025
17 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
21.01.2025 - 28.02.2025
Szkolenia Marketing, Trade Marketing, CX i AI w styczniu i lutym ● Warszawa lub Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
12.05.2025 - 14.05.2025
9 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.