Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Podsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłość
Kornel Kasprzyk
Rok 2024 bez wątpienia można nazwać rokiem AI. Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji znacząco wpłynął na zachowania użytkowników, a dokładniej na to, w jaki sposób poszukują oni informacji w sieci. Temat wpływu AI na branżę SEO i codzienną pracę specjalistów poruszany jest obecnie tak często, że w tym podsumowaniu chcę zwrócić uwagę na kilka innych, ważnych wydarzeń lub obszarów, choć temat sztucznej inteligencji oczywiście też musi się pojawić. Zaczynajmy!
BADANIA MARKETINGOWE EDUKACJA MARKETINGOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA
Patronat medialny
Semiotyka i AI – czy to połączenie da dobre efekty? Próby są w toku
Krzysztof Polak
Tsunami o nazwie AI dopadło i nas, semiotyków. Podczas rozmaitych spotkań i rozmów słyszeliśmy ciągle powracające pytania: „Czy już po was?”, „Czy sztuczna inteligencja sama zrobi analizę semiotyczną?”. Pytano nas też, co myślimy o wykorzystaniu AI w semiotyce. W tym tekście znajdziecie odpowiedź.
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowy rok, nowy key visual?
Michalina Metkowska
Często wśród cech skutecznego projektu graficznego – obok chociażby zgodności z dobrymi praktykami i zasadami designu czy dopasowania do grupy docelowej – wymienia się uniwersalność. Dziś jednak sukces w obszarze komunikacji wizualnej zaczyna być mierzony poprzez zdolności adaptacyjne: dobry projekt to taki, który działa w danym medium i w danym czasie. A jeśli działać przestaje? To wtedy czas na zmiany!
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jaguar wywrócił stolik i wchodzi w rynek, z którego wszyscy uciekają
Mateusz Lubczański
Niepisane prawo hype’u mówi, że gdy firmie idzie dobrze, nie potrzebuje wokół siebie szumu. Sprawdziło się to w przypadku Jaguara – jeszcze nigdy nie było tak głośno o firmie samochodowej, która... nie sprzedaje aut na rodzimym rynku.
Espresso
„Strzel kasą na zwierzaki” – Patrol Animalsów prosi o wsparcie w sylwestra
„Refresh and Reveal” – ukazał się Kalendarz Pirelli na 2025 r. autorstwa Ethana Jamesa Greena
Kampania PZSN „Start” wspiera sportowców z niepełnosprawnościami
Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki w miniserialu marki Komfort
Coca-Cola rezygnuje z części zobowiązań dotyczących plastiku. Oskarżenia o greenwashing
BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi social mediach
More Communications Agency zmienia nazwę na More
Jacy są Polacy w łóżku? – badanie SW Research dla Skyn
Czy i jak influencerzy zmieniają sposób, w jaki przeżywamy Święta? – badanie Streetcomu
Holdingi reklamowe Omnicom i Interpublic (IPG) porozumiały się w sprawie fuzji
Krzysztof Rutkowski z synem w kampanii świątecznej Media Gros
Biedronka z pierwszą na rynku komercyjną kampanią addressable TV
Powstała agencja reklamowa Slowotwórcy
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.12.2024
Adam Pietkiewicz dołącza do The Reel Friends
11.12.2024
Agnieszka Wrońska dołącza do agencji Ro
11.12.2024
Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
11.12.2024
Były prezes Alior Banku, Grzegorz Olszewski będzie odpowiadać za strategię rozwoju wydawcy tygodnika „Do Rzeczy” i IPO na New Connect
Wydarzenia
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
16.12.2024 - 31.01.2025
Prywatne: Hity szkoleniowe na grudzień i styczeń ● Warszawa lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.