Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?
Emilia Metryka
Rok 2024 można uznać za niezwykle rozwojowy dla sztucznej inteligencji w marketingu. Narzędzia oparte na AI nie tylko zmieniły sposób, w jaki treści są tworzone i konsumowane. Stały się też istotnym punktem debaty o autentyczności, etyce i przyszłości komunikacji marketingowej. MidJourney, ChatGPT-4 czy Runway Gen-2 otworzyły przed marketerami nowe możliwości, przyspieszając procesy twórcze i nadając kampaniom nowy wymiar. Jednak to dynamiczne tempo zmian przyniosło także pytania o granice między kreatywnością a autentycznością.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Podsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłość
Kornel Kasprzyk
Rok 2024 bez wątpienia można nazwać rokiem AI. Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji znacząco wpłynął na zachowania użytkowników, a dokładniej na to, w jaki sposób poszukują oni informacji w sieci. Temat wpływu AI na branżę SEO i codzienną pracę specjalistów poruszany jest obecnie tak często, że w tym podsumowaniu chcę zwrócić uwagę na kilka innych, ważnych wydarzeń lub obszarów, choć temat sztucznej inteligencji oczywiście też musi się pojawić. Zaczynajmy!
Espresso
Największe kryzysy wizerunkowe 2024 r. Na czele: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych i Red is Bad; OLV i alkotubki oraz Janusz Palikot
Facebook zwiększył przychody z reklam. Priorytetem młodsi użytkownicy
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni” – G.F. Darwin i Gest w kampanii o niepełnosprawnościach
Świąteczna reklama Lidla pokazuje radość z dzielenia się
Polski rynek dóbr luksusowych osiągnie wartość 55,6 mld zł na koniec 2024 r.
Szklany pustelnik i AI w spocie Northern Data
25. edycja Galerii Plakatu AMS – Jadwiga Mołoń laureatką, Anna Frydrych wyróżniona za plakat 20-lecia
Oddaj krew, odbierz choinkę w ramach akcji „Choinka dla życia”
Raper Kizo w spocie Am Am Kebab promuje kebab własnego autorstwa: to Pita Kizo
„Prosto z naszego pola” – marka Dawtona z nowym pozycjonowaniem
Cropp na Discordzie – Performance Group obsługuje LPP
Ultimo zmienia się w B2 Impact i prowadzi kampanię informacyjną
Świąteczny koszyk zakupowy 2024 droższy niż przed rokiem – badanie ASM SFA 
Kampania „Epoka dostępności” zachęca do zaangażowania się w walkę o dostępność dla wszystkich, również osób z niepełnosprawnościami
Kolekcja Kropliczanka x Pan tu nie stał w ramach promocji czwartego sezonu serialu
Deweloper Spravia z kampanią FOOH – ożywia swoje osiedla świątecznymi oraz jubileuszowymi dekoracjami z okazji 25-lecia
Duolingo promuje lekcje koreańskiego przed drugim sezonem „Squid Game” Netflixa
Globalny rynek reklamowy w 2024 r. wzrósł o 9,5%, polski aż o 10,8% – szacuje GroupM w raporcie „This Year Next Year”
Cykl IAB HowTo w nowym roku otworzy w styczniu konferencja „AI in action”
Wonga rozszerza współpracę z iProspect
Pepco z pierwszą świąteczną kampanią reklamową
Tauron współpracuje z agencją More Bananas
McCann zdobył budżet reklamowy marki Kérastase
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.12.2024
Małgorzata Jasińska nową dyrektor marketingu w firmie Somfy
13.12.2024
Anna Gajewska w zespole Olive Media jako team leaderka działu PR business
Wydarzenia
16.12.2024 - 31.01.2025
Prywatne: Hity szkoleniowe na grudzień i styczeń ● Warszawa lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
30.01.2025
IAB HowTo „AI in action”
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.