Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON SZTUCZNA INTELIGENCJA
Kultura zjada AI na śniadanie, czyli w jaki sposób zmieniać się tak, aby nic nie zmienić
Marek Staniszewski
Fakt, przyszło nam żyć w ciekawych czasach. Oto znaleźliśmy się w szczęśliwej sytuacji, gdy dzięki inteligentnym chatbotom takim jak ChatGPT, Copilot, Claude, Gemini czy Mistral każdy otrzymuje nieograniczony niemal dostęp do rozległych zasobów wiedzy z praktycznie każdej dziedziny.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jaguar wywrócił stolik i wchodzi w rynek, z którego wszyscy uciekają
Mateusz Lubczański
Niepisane prawo hype’u mówi, że gdy firmie idzie dobrze, nie potrzebuje wokół siebie szumu. Sprawdziło się to w przypadku Jaguara – jeszcze nigdy nie było tak głośno o firmie samochodowej, która... nie sprzedaje aut na rodzimym rynku.
Espresso
Wspomnienia niedosłyszącego ojca w świątecznym spocie Apple
Co jest istotne dla klientów centrów handlowych? – Badanie Omnisense
Dr. Martens odchodzi od marketingu skoncentrowanego na kulturze na rzecz produktu
Kampania wizerunkowa „PGE. Ciepło i energia na co dzień”
Rośnie przekonanie firm w Polsce do wdrożeń AI – badanie EY
Złote Lajki wręczone podczas Local SoMe’24
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Poznaj nowoczesną bankowość z kontem osobistym
Polscy widzowie odczuwają deficyt oferty dokumentalnej, filmowej i sportowej w naziemnej telewizji
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Makro
Wydatki świąteczne w 2024 r. wzrosną w całej Europie – prognoza Mastercard Economics Institute
Piękno obdarowywania w kampanii świątecznej perfumerii Douglas
Ruszyła kampania promująca 24. edycję Szlachetnej Paczki
Kryzysowe obawy na 2025 r. – internet i polityka. Kryzysometr 2024/2025
„Gdzie jesteś?” – powstał generator plakatów dla rodzin osób zaginionych
Jürgen Klopp w kampanii świątecznej MediaMarkt
Radio Tok FM z kampanią wizerunkową „My wiemy, o co zapytać”
Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet
„Dobry duch” – świąteczna reklama Allegro
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.12.2024
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH w jeden klaster Central Europe. Sławomir Stępniewski obejmuje rolę CEO Dentsu Central Europe & Poland
4.12.2024
Maciej Ziomek international trading directorem w Publicis Groupe Polska
4.12.2024
Iina Airaksinen na stanowisku senior marketing director w The Coca-Cola Company
4.12.2024
Marcin Wysocki obejmuje stanowisko head of e-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
4.12.2024
W strukturach Intrum Polska utworzono stanowisko people & culture director. Objęła je Agnieszka Surowiec
3.12.2024
Rafał Szafraniec business directorem w Value Media
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 30.01.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
17.02.2025 - 19.02.2025
7 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.