Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING PRAWO
Nanoinfluencing w branżach regulowanych – co trzeba o nim wiedzieć
Michał Hertel
Branża farmaceutyczna, usługi prawne, produkty alkoholowe, bukmacherka… – choć w social mediach mają swoje miejsce, to podlegają regulacjom i nadzorowi. Dlatego działania marketingowe, w tym kampanie influencer marketingu, trzeba w nich prowadzić ze szczególną uwagą. Zwłaszcza jeśli realizujemy zakrojoną na dużą skalę kampanię z nanoinfluencerami.
MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami
Accenture
Wiarygodność staje się kluczowym wyzwaniem dla marek – według badania Accenture Song 62 proc. konsumentów uznaje ją za czynnik decydujący o zakupie, podczas gdy już ponad połowa klientów coraz częściej podważa autentyczność internetowych treści. Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) jeszcze pogłębił problemy z zaufaniem w sieci. Co trzeci respondent zetknął się z deepfake’ami lub innymi formami oszustw cyfrowych. Dodatkowo utrudnia to konsumentom odnalezienie się w cyfrowej rzeczywistości.
Espresso
Łódź najlepsza wśród polskich miast w mediach społecznościowych w 2024 r.
Znamy laureatów IAB Mixx Awards 2024
Nagrody w Konkursie Innovation 2024 wręczone
„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
„mObywatel ma łatwiej” – kampania promująca aplikację mObywatel
Julia Żugaj i Hejka Tu Lenka rozegrały Wielki Mecz w ramach projektu „Dziewczyny – Drużyna nie tylko na boisku” dla PZPN
„Jak nie dać się trollom?” –  Ministerstwo Cyfryzacji i NASK z kampanią o dezinformacji
2024: mniej kosztowne święta Polaków w porównaniu do ubiegłego roku. Barometr Providenta
Polacy na skali szczęścia w raporcie Mars Wrigley Polska
Wartość rynku reklamowego po trzech kwartałach wyniosła blisko 9 mld zł. Największy wzrost wygenerował handel
Kampania reklamowa aplikacji BPme przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”
Hannibal Lecter zachęca do oddawania szpiku – kampania DKMS
Zwycięzcy 18. polskiej edycji Superbrands
Szympans śpiewa operowo o historii Ziemi w spocie kanadyjskiego muzeum
„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnej
„Nasze imiona mają moc” – kampania Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich o samotności w święta
Gigantyczny adidas na pustyni
Ruszyła kampania promująca tworzenie parków narodowych
Małgorzata Kożuchowska w kampanii telewizyjnej Perfecta Skin
Biedronka sponsorem podcastu Joanny Okuniewskiej
Publicis wprowadza ViRO – narzędzie do optymalizacji kampanii wideo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.11.2024
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare, Adrian Kawecki odchodzi
27.11.2024
Marcin Jeziorski przejmuje stery w Lifetube
26.11.2024
Agnieszka Handerska dyrektor handlową sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej w Grupie Eurozet
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
3.12.2024
AI dla marketerów w praktyce – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.