MARTECHSZTUCZNA INTELIGENCJATRENDYZARZĄDZANIE MARKĄ Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami Accenture Wiarygodność staje się kluczowym wyzwaniem dla marek – według badania Accenture Song 62 proc. konsumentów uznaje ją za czynnik decydujący o zakupie, podczas gdy już ponad połowa klientów coraz częściej podważa autentyczność internetowych treści. Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) jeszcze pogłębił problemy z zaufaniem w sieci. Co trzeci respondent zetknął się z deepfake’ami lub innymi formami oszustw cyfrowych. Dodatkowo utrudnia to konsumentom odnalezienie się w cyfrowej rzeczywistości.
Doświadczenia jako trzon kampanii marketingowych: 4 wskazówki, które sprawią, że Twój marketing przebije konkurencję Agencja KHS Marketing oparty na doświadczeniach często kojarzy się z eventami, aktywacjami z zakresu experiental marketingu lub z customer experience (CX), czyli tym, jak odbieramy aplikacje, strony internetowe i obsługę klienta. Jednak w dzisiejszym, pełnym bodźców świecie, zdefiniowanie na nowo tego podejścia wydaje się niezbędne, ponieważ doświadczenia powinny stać się kluczowym elementem strategii marketingowej.
Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.