Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARTECH SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami
Accenture
Wiarygodność staje się kluczowym wyzwaniem dla marek – według badania Accenture Song 62 proc. konsumentów uznaje ją za czynnik decydujący o zakupie, podczas gdy już ponad połowa klientów coraz częściej podważa autentyczność internetowych treści. Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) jeszcze pogłębił problemy z zaufaniem w sieci. Co trzeci respondent zetknął się z deepfake’ami lub innymi formami oszustw cyfrowych. Dodatkowo utrudnia to konsumentom odnalezienie się w cyfrowej rzeczywistości.
EXPERIENTIAL MARKETING
Materiał Partnera
Doświadczenia jako trzon kampanii marketingowych: 4 wskazówki, które sprawią, że Twój marketing przebije konkurencję
Agencja KHS
Marketing oparty na doświadczeniach często kojarzy się z eventami, aktywacjami z zakresu experiental marketingu lub z customer experience (CX), czyli tym, jak odbieramy aplikacje, strony internetowe i obsługę klienta. Jednak w dzisiejszym, pełnym bodźców świecie, zdefiniowanie na nowo tego podejścia wydaje się niezbędne, ponieważ doświadczenia powinny stać się kluczowym elementem strategii marketingowej.
Espresso
Nike składa hołd tenisiście Rafaelowi Nadalowi
„Władca Pierścieni” w nowej kolekcji Medicine
„Prowadzę, jestem trzeźwy. Logiczne” – kampania Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka
Hortex prezentuje nową platformę komunikacji marki – „Pokolenia”
Zmiany w strukturach aktywacyjnych PHD i Media Direction OMD
„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska
SalesManago przejmuje Leadoo
Barbara Przybycień twarzą marki Muastore
TK Maxx powtórnie sięga po bohaterów świątecznej farmy w bożonarodzeniowym spocie
Grupa ZPR Media umożliwia targetowanie na bazie zainteresowań
Kampania maszynek Philips OneBlade z gamerami – można zdecydować o ich losach
Lindt zakwestionował obietnicę swojej marki, aby bronić się przed roszczeniami konsumentów
Jaguar zmienił logo i wywołał falę krytyki – nawet ze strony Elona Muska
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.11.2024
Justyna Modzelewska i Krzysztof Żukowski obejmują stanowiska business development & partners lead w Cape Morris
24.11.2024
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w zarządzie. Marta Rosińska-Kortas na stanowisku prezydenta
24.11.2024
Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły trzy doświadczone ekspertki
24.11.2024
Adam Kościelski obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
3.12.2024
AI dla marketerów w praktyce – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.