Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EXPERIENTIAL MARKETING
Materiał Partnera
Doświadczenia jako trzon kampanii marketingowych: 4 wskazówki, które sprawią, że Twój marketing przebije konkurencję
Agencja KHS
Marketing oparty na doświadczeniach często kojarzy się z eventami, aktywacjami z zakresu experiental marketingu lub z customer experience (CX), czyli tym, jak odbieramy aplikacje, strony internetowe i obsługę klienta. Jednak w dzisiejszym, pełnym bodźców świecie, zdefiniowanie na nowo tego podejścia wydaje się niezbędne, ponieważ doświadczenia powinny stać się kluczowym elementem strategii marketingowej.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe również
Jacek Szlak
Nigdy nie przewidzimy długofalowych konsekwencji naszych decyzji. Trzeba jednak podejmować je z otwartą głową, nie podążać ślepo za atrakcyjnymi, urzekającymi ideami – albo modami. Marketing i zarządzanie są szczególnie podatne na tego rodzaju ortodoksję. Gdy pojawi się nowa idea, narzędzie czy inny produkt rynku idei marketingowych (bo to jest również rynek), nagle wszyscy chcą wdrażać to samo. Osoby odpowiedzialne zaczynają odbierać naglący sygnał, że konkurencja właśnie już to robi.
Espresso
Burger Drwala ponownie w McDonald’s – w 2024 r. wrócił, by pokolorować zimę
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre
Pozytywny wizerunek mężczyzn w reklamie zwiększa wartość marki – raport firmy Kantar
Oranżada Hellena ma swoją lokomotywę, która jeździ po Polsce i Europie
9 na 10 marketerów planuje kampanię wizerunkową w ciągu najbliższych 12 miesięcy
Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”
Telewizja, prasa, TikTok – efekt wpływu medium na losy marki w badaniu GroupM
Xawery Żuławski wyreżyserował spot na stulecie Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK)
Jaguar zmienił logo i wywołał falę krytyki – nawet ze strony Elona Muska
Biedronka Simulator przez chwilę wśród tysiąca największych gier na Robloxie
Polskie firmy coraz częściej stawiają na sztuczną inteligencję – raport KPMG
„Masz coś pod spodem” – Durex i Answear w kampanii o tym, jak dbając o przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny
Reklamy piwa czynnikiem przedwczesnej inicjacji alkoholowej w Polsce – badanie ICŚ
T-Mobile, Szlachetna Paczka, Pezet i Małgorzata Walewska w akcji „Stare telefony działają cuda”
Martyna Wojciechowska i jej dwa koty w kampanii marki Carnilove
Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich
Visa sponsorem Snowboard Alpine World Cup
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.11.2024
Robert Fatek dołącza do zespołu N42 Group jako head of business development department
21.11.2024
Joanna Wiśniewska została nową dyrektor sprzedaży i marketingu Exim Tours
20.11.2024
Tomasz Milewski account directorem w VML
19.11.2024
Dwóch Polaków w jury Sabre Awards EMEA 2025
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.