Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Artykuł Partnera
Digitalowy program lojalnościowy B2B w branży budowlanej – czy to możliwe? Zobacz, jak zrobił to SIG
Pluxee Polska
W branży budowlanej liczą się relacje. Trwałe kontakty z klientami są kluczowe, a zdobycie zaufania kontrahentów lub partnerów biznesowych wymaga czasu i zaangażowania. Ale jeśli tylko się uda, przy dalszym wzmacnianiu lojalności oraz utrzymaniu komunikacji na wysokim poziomie, można osiągnąć 3- a nawet 4-krotnie wyższe wyniki sprzedaży. Jak? Przedstawiamy case study firmy SIG Sp. z o. o.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE E-MAIL MARKETING
Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?
Dawid Olszta
Gorączka przygotowań do Black Friday i Cyber Monday już się rozpoczęła. W tym okresie marketerzy tradycyjnie skupiają uwagę na działaniach poprzedzających zakup – dopracowują kampanie, szlifują promocje i optymalizują ścieżki zakupowe. Pozostaje jednak obszar, który mimo ogromnego potencjału marketingowego często jest niedoceniony – czyli wszystko to, co dzieje się po kliknięciu przycisku „Kup”.
Espresso
Świąteczne spoty Coca-Coli generowane przez AI nie spodobały się widzom
Globalne korporacje planują zmianę sposobu wynagradzania agencji marketingowych
Akcje promocyjne Biedronki z zarzutami UOKiK
Znamy kampanie nagrodzone w konkursie PR Wings 2024
Poznaj prelegentów Imagination Day 2024
MediaMarktSaturn wprowadza branding audio
Wzrosły wydatki na reklamę wideo w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. Pomogły letnie wydarzenia sportowe
Partnerstwo Audi i Muzeum Sztuki Nowoczesnej wzbudziło dyskusję
Świąteczny spot marki John Lewis, „The Gifting Hour”, na przemian chwalony i ganiony
„Dzieci, których rodzice zawiedli, wciąż wierzą w moc pierwszej gwiazdki” – przypominają SOS Wioski Dziecięce
Ożywiona warszawska Syrenka i zapadająca się pod ziemię palma z ronda de Gaulle’a – kampania FOOH marki Eco Soft
Wartburg powraca w świątecznej kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto
Włodek Markowicz przekonuje, że najlepsi są księgowi z pooolecenia!” – nowa platforma komunikacyjna InFaktu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
18.11.2024
Audioteka tworzy dział original story. Na jego czele stanął Tomasz Kin
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.