Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?
Jakub Müller
Spadek sprzedaży, brak innowacji, rezygnacja ze współpracy z sieciami tradycyjnych sklepów. Nadmierna wiara w dane kosztem kreatywności i doświadczenia marketerów. Stanowisko stracił prezes Nike, ale przyczyny kłopotów są głębsze i mogą dotknąć również inne globalne firmy. Dotyczą tego, jak korporacje powinny budować wartość dla klientów.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE E-MAIL MARKETING
Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?
Dawid Olszta
Gorączka przygotowań do Black Friday i Cyber Monday już się rozpoczęła. W tym okresie marketerzy tradycyjnie skupiają uwagę na działaniach poprzedzających zakup – dopracowują kampanie, szlifują promocje i optymalizują ścieżki zakupowe. Pozostaje jednak obszar, który mimo ogromnego potencjału marketingowego często jest niedoceniony – czyli wszystko to, co dzieje się po kliknięciu przycisku „Kup”.
E-COMMERCE
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
InPost zmienia rynek e-commerce – wprowadza usługę podnoszącą konwersję w sklepach nawet do 70%
Partner
Szukasz sposobu na podwyższenie konwersji w swoim sklepie online? Przedstawiamy technologię, która odmieni losy Twojego biznesu i pomoże Ci rozwinąć skrzydła. InPost Pay to innowacyjna usługa w świecie sprzedaży internetowej. Już teraz korzysta z niej wiele rozpoznawalnych marek. Zobacz, co możesz zyskać!
CSR ESG
Dlaczego wdrażanie ESG wymaga zmiany w briefowaniu agencji? Czas wprowadzić nowy język komunikacji
Przemysław Wojak
ESG jako filozofia funkcjonowania w biznesie daje firmom podstawy i kierunki do tego, żeby działać na płaszczyźnie środowiskowej (E – environment), ludzkiej (S – social), jak i korporacyjnej (G – governance). Jak przełożyć te kierunki na język komunikacji? Niniejszy artykuł stanowi próbę odpowiedzi na to pytanie.
Espresso
„Jeszcze Nie” – kampania PCK o samotności osób starszych
Black Friday: częściej polujemy na upatrzone produkty niż szukamy nowych okazji
Koszykarz NBA jako „Anta Claus” w świątecznym spocie Sprite
„Bądźmy #Cyberczujni” – namawia w kampanii Bank Pekao
Przeziębiona Magdalena Różczka w reklamie VeloKonta z pakietem medycznym w VeloBanku
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB powołuje Radę ds. Loterii Promocyjnych i Audioteksowych
Mars rozpoczyna globalny przetarg reklamowy
Od bezpieczeństwa Gen AI po zagadkę wzrostu populacji: „Kantar Marketing Trends 2025”
Coca-Cola w Polsce wita Boże Narodzenie w 2024 r. trasą świątecznej ciężarówki
„Polska. Więcej niż myślisz” – kampania promuje potencjał turystyczny Polski
„Nie wierz w bajki” – Santander Bank Polska z kampanią na Spotify
Skoczek narciarski Paweł Wąsek ma nowego sponsora. Jest nim firma Wiśniowski
Teva Pharmaceuticals rozstrzygnęła przetarg na agencję public relations
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.11.2024
Tobiasz Wybraniec nowym prezesem zarządu Digitree Group. Zastępuje Konrada Żaczka
14.11.2024
WebTalk wzmacnia kreację – Martin Winther jako nowy chief creative officer agencji
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.