Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?
Jakub Müller
Spadek sprzedaży, brak innowacji, rezygnacja ze współpracy z sieciami tradycyjnych sklepów. Nadmierna wiara w dane kosztem kreatywności i doświadczenia marketerów. Stanowisko stracił prezes Nike, ale przyczyny kłopotów są głębsze i mogą dotknąć również inne globalne firmy. Dotyczą tego, jak korporacje powinny budować wartość dla klientów.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MEDIA OBSŁUGA KLIENTA SZTUCZNA INTELIGENCJA
Wkurzył cię pomysł Off Radia Kraków, by wykorzystać boty AI? Kolejne boty czekają w księgarni, sklepie i przychodni
Marcin Zieliński
Sztuczna inteligencja (AI) wchodzi w nasze życie szybciej, niżbyśmy tego chcieli, a zakończony po tygodniu eksperyment Off Radia Kraków to tylko wierzchołek góry lodowej. Pomysł, który zdaniem inicjatorów miał na celu badanie wpływu AI na media, został przez wielu odebrany jako degradacja wartości dziennikarskich i „wyprzedaż” ludzkiej autentyczności.
Espresso
„Impreza marzeń” – Ariana Grande w świątecznej kampanii marki Swarovski
Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”
Odkurzacz Samsung Bespoke Jet jako mistrz biforów i król afterów
„Transport dla młodych” – UNICEF z kampanią o wykluczeniu transportowym dzieci i młodzieży
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Poznaj prelegentów Imagination Day 2024
Agencja Ancymony o problemach przetargowych w kampanii „Brief, please!”
Znamy zwycięzców 25. edycji Effie Awards Poland
Świąteczna kampania Ikei podkreśla radość ze wspólnych spotkań
„Ninja the Holidays” – David Beckham w pierwszej globalnej kampanii marki Ninja
Teva z kampanią wspierającą osoby przewlekle chore
Provident z nową platformą komunikacyjną: „Przy ulicy Finansowej”
Kampania PGNiG zachęca do rezygnacji z papierowych faktur
Spot przekąsek Mowi Wrap o „zduszeniu wrraptownego głodu”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.11.2024
Nina Żukowska nową event director w agencji TT Age
6.11.2024
Agencją Alert Media Communications kierują Beata Łaszyn i Krzysztof Tomczyński
5.11.2024
Michaj Sodolski awansuje na stanowisko advisor w SEC Newgate CEE
5.11.2024
Maria Grazia Davino obejmuje stanowisko regionalnego dyrektora zarządzającego BYD w Europie
5.11.2024
Joanna Lenart biddable directorem w agencji Zenith
5.11.2024
Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
20.03.2025 - 21.03.2025
Konferencja CSR Poland 2025 i konkurs CSR Poland Awards
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.