Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CSR ESG
„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?
Katarzyna Zalewska
Z roku na rok Polki i Polacy coraz mocniej różnicują się w postawach i zachowaniach względem wątków dotyczących zrównoważonego rozwoju. Mają dość „ekologicznych recept na życie”, narzekali m.in. na przymocowane nakrętki plastikowych butelek. Z drugiej strony – jak wskazują badania Kantar Polska – przybywa wśród nich osób, które są przychylne idei zrównoważonego rozwoju i działają na jej rzecz. Jak w tej rzeczywistości mogą odnaleźć się marki?
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY WIDEOMARKETING
FOOH. Czy reklama musi być prawdziwa?
Mariusz Nowakowski, Anna Sosnowska, Dorota Lipińska
Fake Out of Home (FOOH) to format, który na przestrzeni ostatnich miesięcy zyskuje na popularności. Jest reklamą outdoorową i immersyjną, jednocześnie prawdziwą i… „nieprawdziwą”. Wykorzystując CGI (Computer Generated Imagery), Camera Tracking oraz Artificial Reality można stworzyć coś, co wygląda jak prawdziwe, choć nie istnieje, i wpisać to w elementy otaczającej nas rzeczywistości. Brzmi atrakcyjnie? Oczywiście! Ale czy to odpowiednie narzędzie do promocji marki?
Espresso
Watykan z maskotką Luce chce dotrzeć do młodych
Jakość ruchu i brand safety w programmaticu wymaga poprawy – raport AdFusion
„Pomysł na sycący kapuśniak” – kampania zup marki Winiary
Knorr odświeża wizerunek Gorącego Kubka, by zdobyć młodszych konsumentów
IAB Polska publikuje „Przewodnik dla influencerów i twórców internetowych”
Branża reklamowa deklaruje przestrzeganie standardów uczciwości
Citroën C3 przy Pałacu Branickich w Białymstoku – jako FOOH
Komisja Europejska rozpoczyna ogólnounijną kampanię informacyjną na temat praworządności
PKO BP współpracuje z Polską Ligą Siatkówki
BSH rozstrzyga przetarg na aktywacje loteryjne
W regionie CEE marketing obawia się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – badanie Dentsu „CMO Impact CEE”
Generacja Z uznaje pracę fizyczną za mniej atrakcyjną – badanie SW Research
Reklama, która pokazuje Wiedeń z perspektywy krótkiego życia owada
„Co naprawdę straszy?” – województwo podlaskie i Lasy Państwowe z kampanią na Halloween
Marek Niedźwiecki i 10 polskich utworów wszech czasów na muralu Radia 357 w Warszawie
Konferencja branży badawczej poświęcona jakości danych – podsumowanie
„The Keepers of a thousand stories” – Profitroom z reklamą o pracy w hotelu
„Nie daj się wymazać” – kampania Wojewody Mazowieckiego i Fundacji Unaweza
Fresenius Kabi obsługiwane przez NuOrder
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
30.10.2024
Aleksander Chim, Sebastian Ładosz, Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk awansowali w zespole programmatic Salestube
29.10.2024
Tomasz Ramza mianowany stałym prezesem zarządu Grupy RMF
Wydarzenia
14.11.2024 - 20.12.2024
27 Szkoleń na Listopad i Grudzień: Marketing, Digital & Social Media, Trade Marketing ● Szkolenia w Warszawie lub Online ● Akademia Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
3.12.2024
AI dla marketerów w praktyce – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.