Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jak odnieść sukces podczas Black Friday 2024? Przekrojowy poradnik
Anna Halama-Flisowska
Rabaty na nowe produkty, niższa cena za zakupy w pakietach, promocja na cały asortyment – każda firma ma swój sposób na Black Friday. Jak przygotować swój sklep do zakupowego szału? Co zrobić, by klienci zdecydowali się na naszą ofertę, a co ich skutecznie odstraszy?
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Materiał Partnera
Booksy wprowadza wirtualne karty podarunkowe – nowe rozwiązanie, które otwiera drzwi do tysięcy salonów beauty
Redakcja
Z Booksy, jednego z największych na świecie marketplace’ów do umawiania wizyt w salonach beauty, korzysta już ponad 7,5 mln Polaków. Teraz firma wprowadza swój pierwszy wirtualny produkt – karty podarunkowe. Jest to narzędzie, które może wspierać działania marketingowe, podnosić wartość klienta (customer lifetime value), a także być wykorzystane w działaniach human resources.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Artykuł Partnera
Brandformance – innowacyjne podejście do budowania marki i osiągania wyników
Adrianna Suder
Brandformance od Harbingers to nowoczesne rozwiązanie, które łączy działania brandingowe z kampaniami efektywnościowymi. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i doświadczeniu w obszarze performance marketingu nowa usługa Brandformance umożliwia firmom osiąganie zarówno krótkoterminowych celów sprzedażowych, jak i długoterminowego budowania wartości marki.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY WIDEOMARKETING
FOOH. Czy reklama musi być prawdziwa?
Mariusz Nowakowski, Anna Sosnowska, Dorota Lipińska
Fake Out of Home (FOOH) to format, który na przestrzeni ostatnich miesięcy zyskuje na popularności. Jest reklamą outdoorową i immersyjną, jednocześnie prawdziwą i… „nieprawdziwą”. Wykorzystując CGI (Computer Generated Imagery), Camera Tracking oraz Artificial Reality można stworzyć coś, co wygląda jak prawdziwe, choć nie istnieje, i wpisać to w elementy otaczającej nas rzeczywistości. Brzmi atrakcyjnie? Oczywiście! Ale czy to odpowiednie narzędzie do promocji marki?
Espresso
„Co naprawdę straszy?” – województwo podlaskie i Lasy Państwowe z kampanią na Halloween
W regionie CEE marketing obawia się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – badanie Dentsu „CMO Impact CEE”
Znamy nominowanych do IAB Mixx Awards 2024
Duże wzrosty reklamy online w drugim kwartale 2024 r. – IAB Polska/PwC AdEx
„NIEobojętne. Reaguj na przemoc” – akcja społeczna miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” i fundacji HumanDoc
Znamy finalistów TikTok Ad Awards CE 2024
Sklep internetowy organizuje „Dzień Slipek” – akcję edukacyjną na rzecz męskiego zdrowia
Bank Pocztowy rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową
„Kocia Szajka” w kolekcji ubrań Coccodrillo
Reklama, która pokazuje Wiedeń z perspektywy krótkiego życia owada
Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”
Rusza rejestracja na kongres Local-SoMe’24
Ogłoszono finalistów PR Wings 2024
Małgorzata Socha i inne gwiazdy promują książkę „My Barbie Story”
BSH rozstrzyga przetarg na aktywacje loteryjne
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.10.2024
Awanse w trzech zespołach agencji Good One PR
28.10.2024
Nowy zarząd spółki Wirtualne Media. Michał Mańkowski dyrektorem wydawniczym, Anna Szuszkiewicz szefową sprzedaży
25.10.2024
Monika Wysocka wzmocniła zespół BBC Studios w Warszawie jako head of marketing CEE & MENAT
25.10.2024
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Wydarzenia
12.10.2024 - 31.10.2024
Polecane szkolenia z marketingu i social mediów w październiku ● Akademia Marketingu Atrium
26.11.2024 - 27.11.2024
Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.11.2024 - 30.11.2024
Od Marketingu B2B po Psychologię Marketingu i sprzedaży ● 18 szkoleń Akademii Marketingu Atrium
27.11.2024
Szkolenie stacjonarne „Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów”
3.12.2024
AI dla marketerów w praktyce – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.