Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Materiał Partnera
Booksy wprowadza wirtualne karty podarunkowe – nowe rozwiązanie, które otwiera drzwi do tysięcy salonów beauty
Redakcja
Z Booksy, jednego z największych na świecie marketplace’ów do umawiania wizyt w salonach beauty, korzysta już ponad 7,5 mln Polaków. Teraz firma wprowadza swój pierwszy wirtualny produkt – karty podarunkowe. Jest to narzędzie, które może wspierać działania marketingowe, podnosić wartość klienta (customer lifetime value), a także być wykorzystane w działaniach human resources.
FELIETON SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Kreatywność nasza powszednia – czy obroni się przed AI?
Jacek Szlak
W maju spot Apple „Crush!” wywołał dyskusję w środowiskach twórczych na całym świecie. Dyskusję o istocie twórczości, roli, którą odgrywa w niej technologia (szczególnie AI), a także triumfalizmie big techów. Ten piękny galimatias nadal wart jest uwagi, a nawet kilku uwag.
PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA
Prawa autorskie i patenty w czasach sztucznej inteligencji
Sylwia Werpachowska
Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w ostatnich latach stawia przed prawnikami wiele nowych wyzwań, zwłaszcza w obszarze własności intelektualnej. Z narzędziami generującymi m.in. treści wiążą się pytania o to, komu przysługują prawa autorskie oraz patenty do tych dzieł.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Artykuł Partnera
Brandformance – innowacyjne podejście do budowania marki i osiągania wyników
Adrianna Suder
Brandformance od Harbingers to nowoczesne rozwiązanie, które łączy działania brandingowe z kampaniami efektywnościowymi. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i doświadczeniu w obszarze performance marketingu nowa usługa Brandformance umożliwia firmom osiąganie zarówno krótkoterminowych celów sprzedażowych, jak i długoterminowego budowania wartości marki.
Espresso
Sztuczna inteligencja w Off Radio Kraków wywołała kontrowersje
„Różne twarze polskiego gracza 2024” – HP publikuje raport
Biedronka otwiera swój wirtualny sklep na platformie Roblox
Lasy Państwowe w kampanii wygenerowały dzięki AI trucicieli polskich lasów
„Skazani na Foodango” – humorystyczna kampania porównywarki diet pudełkowych
L’Oréal Professionnel Paris wprowadza opakowania uzupełniające swoich szamponów
Pepco, second handy i dyskonty niespożywcze – rynek odzieży i obuwia w Polsce
Kampania promująca włoski region Południowego Tyrolu
Play rozstrzygnął przetarg na agencję PR
Agencja Applover zmienia się w Momentum
Znamy nominowanych w konkursie Innovation 2024
Średnia cena koszyka zakupowego ponownie powyżej 300 zł – badanie ASM Sales Force Agency
Nutella tworzy w Stanach Zjednoczonych kluby książki dla kobiet
„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – kampania Grupy Roboczej DOOH IAB Polska dla powodzian
Spot Campari w stylistyce kina noir
Hortex chce strategicznie zaangażować się w festiwale filmowe i telewizyjne
Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”
Podsumowanie 14. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting
Klarna wybiera w przetargu SEC Newgate CEE
Grupa Blix kupiła firmę Proxi.cloud
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.10.2024
Tatuum wzmacnia zarząd. Marcin Pałażej obejmuje stanowisko wiceprezesa i COO
22.10.2024
Klaudia Krasowska obejmuje stanowisko chief marketing officer w Fundacji Zwolnieni z Teorii
Wydarzenia
12.10.2024 - 31.10.2024
Polecane szkolenia z marketingu i social mediów w październiku ● Akademia Marketingu Atrium
29.10.2024
IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu
8.11.2024 - 29.11.2024
Semio Academy by Semiotic Solutions
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
1.11.2024 - 30.11.2024
Od Marketingu B2B po Psychologię Marketingu i sprzedaży ● 18 szkoleń Akademii Marketingu Atrium
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.