Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO SZTUCZNA INTELIGENCJA
Prawa autorskie i patenty w czasach sztucznej inteligencji
Sylwia Werpachowska
Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w ostatnich latach stawia przed prawnikami wiele nowych wyzwań, zwłaszcza w obszarze własności intelektualnej. Z narzędziami generującymi m.in. treści wiążą się pytania o to, komu przysługują prawa autorskie oraz patenty do tych dzieł.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Synergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznych
Magdalena Kozułko
W branży mówi się, że content jest królem. Jednak żaden król nie rządzi w samotności. W oderwaniu od pozostałych działań marketingowych content traci część swojego ogromnego potencjału. By w pełni wykorzystać możliwości tworzonych tekstów, warto połączyć je z działaniami social media i sprawić, by treści contentowe i socialowe przenikały się wzajemnie. Razem stworzą idealną królewską parę, która nie tylko pomoże zbudować jednolity wizerunek marki i spójny przekaz, lecz także pozwoli na skuteczniejsze budowanie trwałych relacji z klientem.
Espresso
ZFPR chce poprawić efektywność przetargów public relations
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne z nowym logo
„Nie pomagaj się okraść” – kampania Związku Banków Polskich
Spot NHL drwi ze stereotypów na temat Generacji Z
Zbliża się Better Comms, czyli 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
„Me, myself & touch” – kobiety z różnych środowisk zachęcają do samobadania piersi
Bocian Tymbek bohaterem kampanii Tymbarku
Animowane zwierzęta w kolejnej kampanii „W środowisku Pracuj.pl”
Orange promuje CyberTarczę dla firm
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” – startuje 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
Bosch rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową
Brak etyki firmy nie jest problemem dla polskich inwestorów – wskazuje SEC Newgate ESG Monitor
PlanBe rapuje w kampanii marki Durex i fundacji Sexedpl
Amazon zaprezentował generator AI reklam audio
Już 23 października II Forum Jakości Danych
Tiktoker Łatwogang przejął ofertę Plusha
Ingka Centres zachęca, by do jej sklepów przyjść w piżamach
„Wiksa u Felixa” – teledysk z muzyką Tomasza Rałowskiego (Rau) promuje solone orzeszki
World Visualization Festival za nami
Ruszyła jesienna odsłona kampanii marki Eduscho
GroupM zdobywa europejski budżet mediowy firmy Henkel
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.10.2024
Jakub Piasecki w nowej roli head of SEM w strukturach SeoFly
16.10.2024
WebTalk tworzy stanowisko creative studio director. Obejmuje je Marcin Mościcki
16.10.2024
Adi Halfin współpracuje ze studiem kreatywnym Dobro
16.10.2024
Zmiany w zespole zarządzającym McDonald’s Polska – Anna Papka objęła rolę dyrektorki ds. relacji korporacyjnych i wpływu
15.10.2024
Kazimierz Surała: z Philip Morris do Insightland
15.10.2024
Krzysztof Kulasza nowym rzecznikiem prasowym Warty
15.10.2024
Awanse dyrektorskie w Grayling Poland
Wydarzenia
12.10.2024 - 31.10.2024
Polecane szkolenia z marketingu i social mediów w październiku ● Akademia Marketingu Atrium
22.10.2024 - 24.10.2024
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
1.11.2024 - 30.11.2024
Od Marketingu B2B po Psychologię Marketingu i sprzedaży ● 18 szkoleń Akademii Marketingu Atrium
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.10.2024
Better Comms – 14. Cannes Lions Creative Comms Meeting
23.10.2024
II Forum Jakości Danych
29.10.2024
IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.