Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Synergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznych
Magdalena Kozułko
W branży mówi się, że content jest królem. Jednak żaden król nie rządzi w samotności. W oderwaniu od pozostałych działań marketingowych content traci część swojego ogromnego potencjału. By w pełni wykorzystać możliwości tworzonych tekstów, warto połączyć je z działaniami social media i sprawić, by treści contentowe i socialowe przenikały się wzajemnie. Razem stworzą idealną królewską parę, która nie tylko pomoże zbudować jednolity wizerunek marki i spójny przekaz, lecz także pozwoli na skuteczniejsze budowanie trwałych relacji z klientem.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Nowości w Google Ads wprowadzone we wrześniu 2024 – poznaj je i wykorzystaj
Kostiantyn Yevlakov
Zarządzanie kampaniami w Google Ads to ciągłe dostosowywanie się do zmian i nowości, a ostatni miesiąc przyniósł sporo aktualizacji, które mogą mieć realny wpływ na efektywność twoich działań reklamowych. Od nowych funkcji, które ułatwiają optymalizację kampanii, po ulepszenia w raportowaniu i automatyzacji – oto najważniejsze zmiany, które musisz znać. Sprawdź, jak możesz je wykorzystać, by wyprzedzić konkurencję!
Espresso
Amerykańscy reklamodawcy zaoszczędzili 10 mld dol. na zmniejszeniu ad fraudów
„Najsmaczniejsze Oreo ever” – kampania ciastek o zmienionej recepturze
Mural Lubelli z efektem motion powstał w Warszawie
Mata na muralach EA Sports FC 25 w dwóch polskich miastach
Twórczość Zdzisława Beksińskiego na odzieży Medicine
Maciej Musiał i Radosław Kotarski promują Konto Mój Biznes w Banku Millennium
Ogłoszono nominacje w konkursie Złote Spinacze 2024
Rusza ogólnopolska kampania Dzieciństwo bez Przemocy. To sprzeciw wobec krzywdzenia dzieci
Przebój sprzed lat „Dragostea Din Tei” w kampanii Kauflanda
Małgorzata Socha twarzą elektromobilności w kampanii MB Motors Mercedes-Benz
Bohoboco wprowadza perfumy o zapachu ziemniaka
„Nowy kształt chrupania” – kampania Przysnacków i fake OOH z influencerkami
Już w listopadzie startuje Semio Academy by Semiotic Solutions
„Moja firma za to płaci. A Twoja?” – rusza kampania Medicover Sport
Fielmann świętuje muralami 25-lecie w Polsce
Zmarł Adam Łaszyn – ekspert public relations i komunikacji kryzysowej
„A co, jeśli…?” – kampania indywidualnych ubezpieczeń na życie i zdrowie w PZU
Blik pokazuje interakcje sąsiedzkie w serialu „Bliku w bloku”
Rynek VOD w Polsce: Netflix dominuje, Max od HBO debiutuje
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.10.2024
Do zespołu Vision Group dołączył dr Łukasz Przybysz
15.10.2024
Patryk Rudnicki partnerem zarządzającym Bain & Company w Polsce
15.10.2024
Paweł Mazurkiewicz dołącza do Humanverse jako creative director
13.10.2024
Damian Siemkowicz na czele VML Production Hub
13.10.2024
Nikodem Sarna dołącza do Altavia Kamikaze + K2. Pokieruje zespołem martech & CX
Wydarzenia
12.10.2024 - 31.10.2024
Polecane szkolenia z marketingu i social mediów w październiku ● Akademia Marketingu Atrium
22.10.2024 - 24.10.2024
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
29.10.2024
IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
10.01.2025 - 14.03.2025
Semio Academy by Semiotic Solutions
21.10.2024
Better Comms – 14. Cannes Lions Creative Comms Meeting
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
1.11.2024 - 30.11.2024
Od Marketingu B2B po Psychologię Marketingu i sprzedaży ● 18 szkoleń Akademii Marketingu Atrium
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.