Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?
Jakub Müller
W dyskusjach na każdy temat dowody anegdotyczne są uważane z założenia za mniej wartościowe niż te oparte na danych z badań. Ale to one często ujawniają cenne spostrzeżenia czy tendencje, które mogą umknąć w masie danych z różnych źródeł. Pomagają rozwiązywać problemy, które dane pokażą dopiero za jakiś czas. Przykładem tego może być rozwój systemów franczyzowych oraz reklam gigantów streamingu.
CONTENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Trzy rodzaje leadów B2B i 22 sposoby na ich skuteczne pozyskiwanie
Piotr Jurgielewicz
Nie wszystkie leady są sobie równe – istnieją trzy podstawowe rodzaje leadów w B2B, które różnią się między sobą. W tym artykule przedstawię nie tylko te trzy rodzaje leadów, ale także 22 sprawdzone sposoby na ich efektywne pozyskiwanie.
Espresso
Premiera spotu „TVP Info – włącz się na nowo”
„Widzimy się u Ciebie!” – Szymon Majewski promuje płatności bezgotówkowe
Przesycenie, wyższe standardy, wzrost wydatków – trendy w europejskim influencer marketingu w 2025 r.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Google Partner i rozwój biznesu – jak certyfikowani specjaliści mogą pomóc Twojej firmie?
Konferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 już za kilka dni
Carrefour promuje swoją loterię SzczęścioMat
Dawid Godziek przejechał BMX-em po platformie umieszczonej na pociągu – Red Bull Bike Express
Klucz to pewny partner w finansowaniu – podkreśla Volkswagen Financial Services
Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi’s
Jak sztuczna inteligencja zmienia zarządzanie marką? – bezpłatny webinar 2 października
Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”
Dzisiek i Jutrek – bohaterowie marki Vectra – w kampanii „Do końca roku”
„Radio Zet – Muzyka nr 1” – rusza kampania
Gemius publikuje raport „E-commerce w Polsce 2024″
Jan Błachowicz twarzą marki Tarczyński Protein
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
1.10.2024
Nowa CMO w Bonnier Business Polska – Anna Więckowska
30.09.2024
Piotr Pieniak dołącza jako creative lead do zespołu Picture Perfect
27.09.2024
Adam Biegalski dołączył do agencji mediowej Starcom
27.09.2024
Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Wydarzenia
1.10.2024 - 8.10.2024
17 szkoleń w październiku: Marketing, Social Media, Komunikacja w biznesie, Design Thinking i inne ● Akademia Marketing Atrium
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
21.10.2024
Better Comms – 14. Cannes Lions Creative Comms Meeting
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
3.10.2024 - 5.10.2024
World Visualization Festival
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
22.10.2024 - 24.10.2024
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.