Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
23.09.2024
ESG – zysk dla firmy, konsumentów, inwestorów i planety

Jak wybory konsumentów oraz podążające za nimi przedsiębiorstwa wspólnie rozkręcają spiralę ESG, która zmienia oblicze biznesu i prowadzi do lepszego świata?

Joanna Berlińska rozmawia o tym z Danielem Czokiem, dyrektorem marketingu w LG Electronics Polska, przewodniczącym jury konkursu IAB Mixx Awards 2023.
Artykuły
FELIETON TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?
Jakub Müller
W dyskusjach na każdy temat dowody anegdotyczne są uważane z założenia za mniej wartościowe niż te oparte na danych z badań. Ale to one często ujawniają cenne spostrzeżenia czy tendencje, które mogą umknąć w masie danych z różnych źródeł. Pomagają rozwiązywać problemy, które dane pokażą dopiero za jakiś czas. Przykładem tego może być rozwój systemów franczyzowych oraz reklam gigantów streamingu.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera
Aleksandra Połetek-Pszonak
W konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces? Jak skutecznie prowadzić leady przez cykl sprzedażowy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową, aby zyskać długoletnich partnerów biznesowych? To właśnie temat tego artykułu.
Espresso
„Moja i Twoja Nadzieja” – artyści z pomocą powodzianom
„Hejt boli. UWażajmy na słowa” – Uniwersytet Warszawski walczy z mową nienawiści
YSL i Prada wprowadzają muralem nowe odsłony zapachów
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Google Partner i rozwój biznesu – jak certyfikowani specjaliści mogą pomóc Twojej firmie?
„Jedz jak chcesz!” – Dan Cake z nową platformą komunikacji
Hochland i Thermomix prowadzą wspólną kampanię
Hortex rozstrzygnął przetarg na kampanię reklamową pizzy mrożonej
5 typów podejść do wykorzystania AI – badanie Salesforce
Kubełek KFC z ukrytą kamerą – spot marki w Kanadzie
Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”
Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi
Kampania smartwatchy Huawei pokazuje, że technologie i design są nierozłączne
Media Central Group łączy siły z Flipp Group – zmiany na polskim rynku drive-to-store
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.09.2024
Igor Ruczyński integrated media & data solutions directorem w Dentsu Polska
26.09.2024
Łukasz Trzeszczkowski dołącza do Be About Hybrid Agency jako partner strategiczny
26.09.2024
Marta Makarow dołącza do zespołu agencji Plej jako head of projects
26.09.2024
Eliza Słoma-Górska dyrektorem biura marketingu i projektów specjalnych w Polska Press
26.09.2024
Piotr Młynek i Adam Tokarski associate creative directorami w agencji Gong. Paulina Jaśkowska awansowała na stanowisko creative group head
25.09.2024
Zmiany w strukturze departamentu Food & Consumer Goods w 24/7Communication
Wydarzenia
19.08.2024 - 30.09.2024
20 szkoleń w sierpniu i wrześniu: Marketing, Social Media, AI, Copywriting w biznesie, Trade Marketing i Pricing ● Akademia Marketing Atrium
3.10.2024 - 5.10.2024
World Visualization Festival
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
22.10.2024 - 24.10.2024
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.10.2024 - 8.10.2024
17 szkoleń w październiku: Marketing, Social Media, Komunikacja w biznesie, Design Thinking i inne ● Akademia Marketing Atrium
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
21.10.2024
Better Comms – 14. Cannes Lions Creative Comms Meeting
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 19.02.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.