Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPORTOWY STORYTELLING
Zwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medale
Jakub Müller
Współczesna reklama sportowa to opowieść o mistrzach i kibicach, profesjonalistach i publiczności. Ale, jak pokazują badania, między tymi dwoma biegunami rośnie ruch sportowców amatorów. Marki mogą w swoich reklamach wykorzystać ich zaangażowanie w walce o coś, o co najtrudniej w sporcie amatorskim i wyczynowym – o zwycięstwo.
CONTENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Trzy rodzaje leadów B2B i 22 sposoby na ich skuteczne pozyskiwanie
Piotr Jurgielewicz
Nie wszystkie leady są sobie równe – istnieją trzy podstawowe rodzaje leadów w B2B, które różnią się między sobą. W tym artykule przedstawię nie tylko te trzy rodzaje leadów, ale także 22 sprawdzone sposoby na ich efektywne pozyskiwanie.
Espresso
Cyberpunk w spocie firmy wyposażenia łazienek
Magdalena Różczka i jej awatarka twarzami kampanii, która promuje kredyt VeloFotka
„Uzależnić się czy uniezależnić? Płynąć z prądem czy pod prąd?” – 17. edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves
Sinsay z kampanią „Back to School”
Kierowco, „Zwalniaj przy szkołach!” – przypomina kampania społeczna
Bogini Netia zstępuje z Olimpu w kolejnej kampanii Netii
Fiński producent smartfonów wprowadził na rynek telefon Barbie – bez dostępu do internetu
Japoński mural w Białymstoku i polski mural w Osace promują udział Polski w Expo 2025
Synoptis Pharma rozstrzyga przetarg mediowy
Tarczyński wystartował z kampanią i konkursem – nagrodą impreza z food truckiem
Wzrosły wydatki reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
2.09.2024
Jakub Radgowski consulting directorem w Havas Media
2.09.2024
Andrzej Gomółka objął funkcję head of growth digital verticals w RASP
2.09.2024
Kamil Majewski nowym dyrektorem kreatywnym w Grupie Freundschaft
30.08.2024
Urszula Borzym w dziale corporate & PA agencji Lighthouse
Wydarzenia
19.08.2024 - 30.09.2024
20 szkoleń w sierpniu i wrześniu: Marketing, Social Media, AI, Copywriting w biznesie, Trade Marketing i Pricing ● Akademia Marketing Atrium
12.09.2024
InCommerce x Allegro / InCommerce No. 21
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
3.10.2024 - 5.10.2024
World Visualization Festival
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
24.09.2024 - 25.09.2024
Kongres Online Marketing 2024
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
1.10.2024 - 8.10.2024
17 szkoleń w październiku: Marketing, Social Media, Komunikacja w biznesie, Design Thinking i inne ● Akademia Marketing Atrium
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.