Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Koniec ery marki? Od synonimu sprzedaży do koncentracji na (marginalnym) konsumencie
Jakub Müller
Od tegorocznego festiwalu Cannes Lions minęło już sporo czasu. Z takiego dystansu, zamiast analizować poszczególne kreacje, można prześledzić cykliczność pewnych tematów pojawiających się w globalnej branży marketingowej. Niektóre dyskusje z danego roku są kontrowane kilka lat później. Jedna z takich dyskusji dotyczy napięcia między kreatywnością a koncentracją na konsumentach.
CONTENT MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu
Anna Nowaczyk-Vorbrodt
Co sprawia, że jedne blogi czytamy chętniej niż inne? Dlaczego czasem długi artykuł czytamy w całości, a w krótkiej formie przeglądamy wyłącznie nagłówki? Z jakiego powodu chętniej klikamy tytuł, który kojarzy nam się ze znanym filmem lub piosenką? Może wydawać się, że wszystko to kwestia upodobań, ale odpowiedź jest nieco bardziej złożona. Udziela jej psychologia – a dokładniej – psychologia społeczna. Poznaj tajniki mechanizmów psychologicznych i dowiedz się, jak korzystać z nich podczas tworzenia contentu!
Espresso
Biedronka rozpoczyna akcję lojalnościową Gang Produkciaków
Lego i Nike będą tworzyły produkty pod wspólną marką
Reklama online z wysoką dynamiką po Q1 2024 – badanie IAB Polska/PwC AdEx
Wirusowa moda na TikToku wywołała niedobór ogórków na Islandii?
Sterowiec Warki Energy nad Warszawą i Tatrami – kampania fake out of home (FOOH)
#IYKYK – jak znasz, to wiesz. Pierwsza międzynarodowa kampania marki Douglas Collection
„Tu piciu” – viral hotelu na TikToku zdobył 1,5 mln wyświetleń w 24 godziny
Kolejna kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy (no bo skąd!). Tym razem również tych o smakach deserowych
„Emocje. Bardziej” – nowa kampania STS skupiona na produkcie
Dove walczy ze stygmatyzacją starszych kobiet spotem „Piękno się nie starzeje”
Fundacja Uniqa ogłasza konkurs „Młodzi dla młodych” na plakat programu „Szkoda życia na hejt”
XYZ – nowe medium tworzone przez Grzegorza Nawackiego
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.08.2024
Tomasz Czajkowski dyrektorem public affairs w Coca-Cola Polska
22.08.2024
Stanisław Grabowski dołącza do Adlook
Wydarzenia
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
24.09.2024 - 25.09.2024
Kongres Online Marketing 2024
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
1.10.2024 - 8.10.2024
17 szkoleń w październiku: Marketing, Social Media, Komunikacja w biznesie, Design Thinking i inne ● Akademia Marketing Atrium
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
19.08.2024 - 30.09.2024
20 szkoleń w sierpniu i wrześniu: Marketing, Social Media, AI, Copywriting w biznesie, Trade Marketing i Pricing ● Akademia Marketing Atrium
12.09.2024
InCommerce x Allegro / InCommerce No. 21
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.