Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Kontekst w budowaniu zaufania do marki. Element dodatkowy czy kluczowy?
Gabriela Lupa, Beata Komosa-Trzaska
Budowanie percepcji marki odbywa się na wielu poziomach strategii marketingowej. Niebagatelną rolę odgrywają w tym konteksty, czyli otoczenie, w jakim pojawia się marka, zwłaszcza gdy zależy jej na prestiżu i budowaniu „brand relevance”. Jak z dzisiejszej perspektywy należałoby spojrzeć na zagadnienie kontekstu?
DESIGN REKLAMA ZEWNĘTRZNA
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Murale 1664 Blanc rozświetlają na niebiesko Warszawę i Wrocław
Redakcja
W Warszawie i we Wrocławiu można oglądać wyjątkowe murale marki piwa 1664 Blanc. To element szerszej strategii komunikacji marki, która stawia na związki ze sztuką – nie tylko uliczną.
Espresso
Raperzy Snoop Dogg i Warren G. w spocie kominków bez dymu – „Blunt marketing”
Dwie letnie kampanie FOOH osadzone w Krakowie
Ekonomia kontra ekologia: klasa energetyczna produktu ważniejsza niż ślad węglowy – kolejne wnioski z 6. edycji Ekobarometru
Michał Szpak został pierwszym lokalnym ambasadorem marki Pandora w Polsce
Wysokobiałkowe jogurty YoPro promowane w kampanii z influencerami
Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+
„Praca z korzyścią dla wszystkich” – kampania OLX Praca pokazuje rolę Pokolenia Z
Koszyk zakupowy w lipcu 2024 r.: średnia cena przebiła barierę 300 zł
Empik wita w klubie wzorowo przygotowanych – kampania przed powrotem do szkoły
Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music
Franciszek Georgiew (Tigers) i Jan Kamiński (Applover) tworzą Ventures Forge – społeczność dla właścicieli agencji
Jesienna kampania sklepów Deichmann „W Twoim stylu”. Jej gwiazdą jest Klaudia Halejcio
„W paczce siła” – Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.08.2024
Tomasz Pietrzyk i Mateusz Reska dołączyli do Grupy ZPR Media
20.08.2024
Robert Sobotnik dyrektorem marketingu, Paweł Sobalak dyrektorem sprzedaży w AkzoNobel
20.08.2024
Stella Gonet dyrektorką strategii i kreacji w Ancymonach
20.08.2024
Kamil Bolek dołączył do Tears of Joy. Rozwinie nową usługę agencji
Wydarzenia
17.07.2024 - 22.08.2024
IAB Mixx Awards 2024
19.08.2024 - 30.09.2024
20 szkoleń w sierpniu i wrześniu: Marketing, Social Media, AI, Copywriting w biznesie, Trade Marketing i Pricing ● Akademia Marketing Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
24.09.2024 - 25.09.2024
Kongres Online Marketing 2024
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
1.10.2024 - 8.10.2024
17 szkoleń w październiku: Marketing, Social Media, Komunikacja w biznesie, Design Thinking i inne ● Akademia Marketing Atrium
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
12.09.2024
InCommerce x Allegro / InCommerce No. 21
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.