Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Kreatywność nasza powszednia – czy obroni się przed AI?
Jacek Szlak
W maju spot Apple „Crush!” wywołał dyskusję w środowiskach twórczych na całym świecie. Dyskusję o istocie twórczości, roli, którą odgrywa w niej technologia (szczególnie AI), a także triumfalizmie big techów. Ten piękny galimatias nadal wart jest uwagi, a nawet kilku uwag.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Koniec ery marki? Od synonimu sprzedaży do koncentracji na (marginalnym) konsumencie
Jakub Müller
Od tegorocznego festiwalu Cannes Lions minęło już sporo czasu. Z takiego dystansu, zamiast analizować poszczególne kreacje, można prześledzić cykliczność pewnych tematów pojawiających się w globalnej branży marketingowej. Niektóre dyskusje z danego roku są kontrowane kilka lat później. Jedna z takich dyskusji dotyczy napięcia między kreatywnością a koncentracją na konsumentach.
Espresso
Adidas usuwa z reklam SL72 modelkę Bellę Hadid krytykowaną przez Izrael
Deadpool i Wolverine w spocie Heinza
Unaweza i Fronczewski z muzycznym manifestem skierowanym do młodych
DIMAQ Day wkrótce zawita do trzech polskich miast
W listopadzie jedenasta edycja Imagination Day
Kongres Upgrade’24 dla branży IT – już w listopadzie
Netflix: segment reklamowy zyskuje, ale nie jest głównym motorem wzrostu
Rafineria Gdańska z nowym logo
Letnie kampanie Mlekpolu promują produkty do smarowania i sery żółte
Energa Obrót rusza z kampanią „Moc równowagi w Twoim ekosystemie”
Saint-Gobain wybrał do współpracy Havas PR Warsaw
Tęczowy marketing polaryzuje Polaków, aktywizm marek już mniej – badanie Wavemakera
Kampania „Heinz Zero – dla tych, którym nie trzeba słodzić”
Piwo Lech sfinansuje ogródek działkowy osobie, która odetnie się od internetu
IAB Polska, IAA Polska i SAR chcą uregulować influencer marketing
7 sierpnia w Polsce wystartuje Kaufland Marketplace
Krystyna Czubówna opowiada o Memoriale Kamili Skolimowskiej w spocie „W sercu śląskiej sawanny”
„Wejdź na wyższy poziom” – kampania marki Visa z okazji Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024
Live commerce rozwija się bez pośpiechu – badanie Inquiry
Wirtualna galeria sztuki promuje elektryczny model Peugeot E-3008
Provident poleca swoją ofertę Prima Plus na realizację dużych planów
Letnia kampania Green Caffè Nero
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.07.2024
Karalina Rafalczuk i Michał Cieślak w agencji Cityboard Digital
18.07.2024
Beata Nowalska poprowadzi dział marketingu Empik Go i Virtualo
18.07.2024
Agata Bieniek awansowała na marketing managerkę firmy Bolt w Polsce
Wydarzenia
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.07.2024 - 22.08.2024
IAB Mixx Awards 2024
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
24.09.2024 - 25.09.2024
Kongres Online Marketing 2024
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
8.10.2024 - 10.10.2024
DIMAQ Day 2024
28.11.2024 - 29.11.2024
11. edycja Imagination Day
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.