Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Koniec ery marki? Od synonimu sprzedaży do koncentracji na (marginalnym) konsumencie
Jakub Müller
Od tegorocznego festiwalu Cannes Lions minęło już sporo czasu. Z takiego dystansu, zamiast analizować poszczególne kreacje, można prześledzić cykliczność pewnych tematów pojawiających się w globalnej branży marketingowej. Niektóre dyskusje z danego roku są kontrowane kilka lat później. Jedna z takich dyskusji dotyczy napięcia między kreatywnością a koncentracją na konsumentach.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS SOCIAL MEDIA
Wyróżnij swój profil na LinkedInie – 9 porad, które zwiększą twoje zasięgi
Maja Swakowska
LinkedIn ma obecnie ponad miliard użytkowników z całego świata. W Polsce używa go kilka milionów osób. Jak wyróżnić swoje konto spośród takiej liczby? Zobacz, jakie działania mogą pomóc ci zwiększyć zasięgi.
Espresso
Smart shopping a pandemia, kryzys gospodarczy i dwucyfrowa inflacja – badanie CPS GfK
Rynek reklamy w Polsce i regionie CEE nabiera rozpędu – prognoza IPG Mediabrands
Influencerzy w kampanii Old Spice na trzech rynkach europejskich
Ariana Grande ambasadorką marki Swarovski
Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB Mixx Awards 2024
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii reklamowej Bioliq
Dom mediowy UM zdobywa budżet Vinted
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.07.2024
Błażej Balcerzyk obejmuje stanowisko creative directora w agencji Abanana (Grupa Eura7)
17.07.2024
VerdeAgency rozbudowuje działy obsługi klienta, strategii i kreacji
17.07.2024
Nowa dyrektorka marketingu i komunikacji w Savills Polska – Marta Kołodziejska
17.07.2024
Account supervisorzy w zespole client engagement agencji VML: Urszula Zielińska i Bartosz Teresiak
16.07.2024
Marcin Szymkowiak dyrektorem Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim
16.07.2024
Agnieszka Skrabalak z awansem w Grupie Eura7
Wydarzenia
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.07.2024 - 22.08.2024
IAB Mixx Awards 2024
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
24.09.2024 - 25.09.2024
Kongres Online Marketing 2024
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
25.10.2024
semWAW#3 – startups welcome
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.