Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu
Anna Nowaczyk-Vorbrodt
Co sprawia, że jedne blogi czytamy chętniej niż inne? Dlaczego czasem długi artykuł czytamy w całości, a w krótkiej formie przeglądamy wyłącznie nagłówki? Z jakiego powodu chętniej klikamy tytuł, który kojarzy nam się ze znanym filmem lub piosenką? Może wydawać się, że wszystko to kwestia upodobań, ale odpowiedź jest nieco bardziej złożona. Udziela jej psychologia – a dokładniej – psychologia społeczna. Poznaj tajniki mechanizmów psychologicznych i dowiedz się, jak korzystać z nich podczas tworzenia contentu!
KAMPANIE REKLAMOWE
Artykuł Partnera
Magnum inspiruje przyjemnością i zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle
Redakcja
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Espresso
Znamy nominowanych w Konkursie KTR 2024
Czego boją się Polacy? – badanie UCE Research
„W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem” – druga edycja kampanii ze zwierzakami wygenerowanymi przez AI
Jan Błachowicz ambasadorem Goldsavera
OOH.pl przejmuje obsługę 5 tys. nośników silverboard
Justtag Group przejmuje sieć reklamy natywnej Adrino
Wirtualny Mourinho dla fanów piłki nożnej od marki Snickers
Ruch w galeriach i centrach handlowych zwiększył się rdr o ponad 9% – analiza Proxi.cloud 
Dominacja reklamowa Facebooka i YouTube’a – raport Gemiusa „Social media 2024”
Żabka Jush testuje dostawy samochodem rajdowym
Radosław Kotarski i Maciej Musiał w kampanii aplikacji Banku Millennium
Agencja reklamowa 4All powołuje do życia nową spółkę Kot w Butach
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
1.07.2024
Space Cat Industries tworzy dział sprzedaży. Na jego czele staje Magdalena Talma
1.07.2024
Jarosław Czajkowski obejmuje funkcję prezesa w Humanverse
28.06.2024
Dentsu Polska z nową strukturą
28.06.2024
Accolade rozwija zespół marketingu. Eduard Piňos nowym dyrektorem, dołączają nowe specjalistki
Wydarzenia
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.04.2025 - 10.04.2025
I ♥ marketing & technology ● Warszawa
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.