Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowań
Jakub Müller
Podział budżetu między reklamę nastawioną na napędzanie sprzedaży (performance) a tę nastawioną na budowanie marki (brand building) to jedno z głównych wyzwań współczesnego marketingu. Analiza działań grupy start-upów wskazuje jednak, że te dwa podejścia można połączyć.
CONTENT MARKETING FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Fakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktyka
Anna Ledwoń-Blacha
Personal branding, czyli inaczej świadome kształtowanie swojego wizerunku w oczach innych osób, pozwala na wyróżnienie się z tłumu i osiągnięcie swoich celów biznesowych lub zawodowych, a nawet i prywatnych. Kojarzenie marki osobistej tylko i wyłącznie z biznesem jest podejściem błędnym. Sprawia, że nie budujemy autentycznej marki osobistej, lecz kreujemy siebie i nieprawdziwy wizerunek swojej osoby.
Espresso
Shein, Temu, AliExpress, czyli chińskie platformy handlowe w Polsce – badanie Instytutu Pollster
Kampania profrekwencyjna „Co my właściwie mamy z tej Unii?”
Katarzyna Nosowska w wiosenno-letniej kampanii Zalando „Najlepiej Ci w byciu sobą”
Znamy laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024
Auchan i Intermarché zamierzają zawiązać sojusz zakupowy
Innowacje marketingowe dzięki no-code – konferencja Bubble Poland Meetup
Gwiazdy w sesji zdjęciowej na 40-lecie SOS Wiosek Dziecięcych
Natalia Kukulska i Marieta Żukowska w kampanii Remé
Pyszne.pl rozstrzyga przetarg na obsługę PR
Janda, Chyra, Chutnik, Skiba – artyści w kampanii profrekwencyjnej Polskiego Radia
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki – spot Akcji Demokracja na wybory do Parlamentu Europejskiego
Fundacja Avalon szuka agencji, która przygotuje ogólnopolską kampanię społeczną „Odwrócony świat”
Nescafé zmienia identyfikację wizualną
Kiedy dojrzałość spotyka się z młodością – podsumowanie Forum IAB 2024
Pepsi ustawiło ogromną puszkę w centrum Warszawy
Red Bull z kampanią na nośnikach digital out of home w galeriach handlowych
The Media Insight obronił budżet mediowy Kaufland Polska
PKO Bank Polski szuka agencji wideo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.05.2024
Thomas Oth nowym dyrektorem generalnym Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie
27.05.2024
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
Wydarzenia
29.05.2024
Konferencja semKRK #22 Big
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.