Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Gra umysłów, czyli jak psychologia wpływa na skuteczność contentu
Anna Nowaczyk-Vorbrodt
Co sprawia, że jedne blogi czytamy chętniej niż inne? Dlaczego czasem długi artykuł czytamy w całości, a w krótkiej formie przeglądamy wyłącznie nagłówki? Z jakiego powodu chętniej klikamy tytuł, który kojarzy nam się ze znanym filmem lub piosenką? Może wydawać się, że wszystko to kwestia upodobań, ale odpowiedź jest nieco bardziej złożona. Udziela jej psychologia – a dokładniej – psychologia społeczna. Poznaj tajniki mechanizmów psychologicznych i dowiedz się, jak korzystać z nich podczas tworzenia contentu!
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Historia wojen colowych: dlaczego w ostatniej bitwie Dr Pepper wyprzedził Pepsi
Jakub Müller
Wojna stała się popularną metaforą w wielu branżach. Tak samo jest w przypadku marketingowych wojen colowych. W ostatniej kampanii Dr Pepper po raz pierwszy od czterdziestu lat wyprzedził nr 2 rynku, czyli Pepsi. Nie zrobił tego błyskawicznym manewrem oskrzydlającym. Osiągnął to cierpliwością, wytrwałością i zgodą na ryzyko. Sprzyjały mu też niezależne od niego okoliczności.
Espresso
Spot Toys”R”Us stworzony wyłącznie z zastosowaniem AI
Marki własne rosną wolniej. Dyskonty liderem – raport Shopper Trends
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencję realizującą badania marketingowe
„Is it even a city?” – antyreklama Oslo podbija serca internautów
Grayling tworzy hub strategiczno-kreatywny Ignite CEE
Kompania Piwowarska namawia w kampanii: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”
Oskar Cyms, autor przeboju „Cały czas”, w letniej kampanii Radia Zet
Teaserowa kampania OOH bukmachera STS
Peppermint wygrywa przetarg na obsługę marki Brita
Kampania marki Bioderma „Sensibio – moc miceli”
Personalia
27.06.2024
Arkadiusz Mogiła dołączył do agencji Insignia jako head of strategy
Wydarzenia
24.06.2024 - 10.12.2024
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku oraz w formie online
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
15.07.2024
Szkolenie Content Marketing z AI i UX – Kursy firmy Marketing Online
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
26.08.2024 - 27.08.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
22.10.2024 - 24.10.2024
XVIII edycja I ♥ marketing & technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.