Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Kontekst w budowaniu zaufania do marki. Element dodatkowy czy kluczowy?
Gabriela Lupa, Beata Komosa-Trzaska
Budowanie percepcji marki odbywa się na wielu poziomach strategii marketingowej. Niebagatelną rolę odgrywają w tym konteksty, czyli otoczenie, w jakim pojawia się marka, zwłaszcza gdy zależy jej na prestiżu i budowaniu „brand relevance”. Jak z dzisiejszej perspektywy należałoby spojrzeć na zagadnienie kontekstu?
BADANIA MARKETINGOWE KONKURSY REKLAMOWE
Co buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards Poland
Marta Krasowska
Już drugi rok z rzędu Ipsos Polska współpracuje z zespołem Effie Awards Poland przy tworzeniu raportu dotyczącego czynników budujących efektywność kampanii na podstawie wszystkich zgłoszeń do konkursu Effie. Raport jest bogaty we wnioski z czterech obszarów, które poddawane są analizie przez nas, badaczki z zespołu Creative Excellence w Ipsos Polska.
Espresso
Biedronka Fan Collection – odzież i dodatki z logo sieci
Znamy skład jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Szymon Marciniak ambasadorem Remingtona
Janusz Chabior i Łukasz Simlat w kampanii Q Service Castrol
Polski Związek Piłki Nożnej podpisał umowę sponsoringową z marką Betclic
Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”
Nawet połowa przetargów w branży PR prowadzona niewłaściwie – badanie ZFPR i kampania „Partnerski PRzetarg”
Magnum zmienia polskie przysłowie. Zachęca Polaków do chwalenia dnia przed zachodem słońca
Dentsu Polska rozpoczyna kampanię „Dentsu & friends” z okazji Pride Month
Triverna.pl startuje z kampanią „Urlop na każde żądanie”
Sieć sklepów Sweet Factory Store współpracuje z influencerem Jasperem
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.06.2024
Anna Winnicka na czele Empik Go i Virtualo
Oferty pracy

/
Wydarzenia
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
23.09.2024 - 27.09.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy online ● sprawny.marketing
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 13.12.2024
26 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.08.2024 - 22.08.2024
11 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.