Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufania
Jakub Müller
O kryzysie zaufania mówią wszyscy. Wyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co – za sprawą technologii – rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś. W erze mediów społecznościowych, Airbnb, Tindera i kryptowalut marki muszą wyciągnąć z tego wnioski. Powinny przejść od funkcjonowania w modelu scentralizowanym do modelu sieciowego.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Sylwia Sopiak
User generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”?
Espresso
Jakub Kiwior ma swój mural w Warszawie
Preferencje wakacyjne Polaków w 2024 r. – badanie Instytutu Pollster
Globalny rynek reklamowy w 2024 r. wzrośnie o 7,8% – prognoza GroupM 
40% Polaków popiera ubieganie się Polski o organizację igrzysk olimpijskich w 2036 r.
50% polskich retailerów nie potrafi efektywnie wykorzystać danych konsumenckich – „Barometr Retail” Future Mind
PIPT publikuje raport „Targi w Polsce w 2023 r.”
Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom
Grupa spółek Danone wybrała w przetargu Rebel Media
Biedronka żąda usunięcia mema z kanałów Jakuba Biela
Wynagrodzenia i stawki w agencjach PR 2024 – raport ZFPR
„Hey Jude” – kampania Adidasa na Euro 2024 z udziałem Jude’a Bellinghama
Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”
Gaming i e-sport coraz bardziej popularne wśród młodych, ale ogólnie gramy mniej. Raport Inquiry
Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection
Agencja Focus Nation obsługuje gry „Thorgal” i „Nocny Wędrowiec” studia Mighty Koi
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.06.2024
Ewa Szmidt na czele jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
17.06.2024
Daria Soroka senior communication managerką w First Aid Communication Team
17.06.2024
Jacek Dąbrowski dołącza do zespołu sprzedaży Grupy Iberion
16.06.2024
Zmiany w zarządzie agencji AdCookie. Alina Lysychkina została COO
16.06.2024
Awans Karoliny Kusy, Stanisław Chmielarz na czele nowego zespołu w Kinesso
16.06.2024
Zmiany w zarządzie spółki EssenceMediacom
16.06.2024
Marcin Arkuszewski client partnerem w Dentsu X (Dentsu Polska)
Wydarzenia
19.06.2024
Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024
IAB HowTo: AI Practical Approach
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.