Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KONKURSY REKLAMOWE
Co buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards Poland
Marta Krasowska
Już drugi rok z rzędu Ipsos Polska współpracuje z zespołem Effie Awards Poland przy tworzeniu raportu dotyczącego czynników budujących efektywność kampanii na podstawie wszystkich zgłoszeń do konkursu Effie. Raport jest bogaty we wnioski z czterech obszarów, które poddawane są analizie przez nas, badaczki z zespołu Creative Excellence w Ipsos Polska.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak uniknąć performance plateau: 42 miesiące przygotowań
Jakub Müller
Podział budżetu między reklamę nastawioną na napędzanie sprzedaży (performance) a tę nastawioną na budowanie marki (brand building) to jedno z głównych wyzwań współczesnego marketingu. Analiza działań grupy start-upów wskazuje jednak, że te dwa podejścia można połączyć.
Espresso
Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom
Oracle zamyka swój biznes reklamowy
Grupa Blix rozpoczęła długoterminową kampanię wizerunkową
Forum Retail Challenge Poland 2025 już we wrześniu
Amica z kampanią płyt indukcyjnych nowej generacji
Kerris wygrywa przetarg Makro Polska
Komfort rozstrzyga przetarg mediowy
Apple to pierwsza marka na świecie, która przebiła pułap biliona dolarów – raport Kantar BrandZ 2024
Kampania wprowadzająca saszetki koloryzujące Garnier
Joanna Krupa przekonuje do saturatorów Dafi
Czy Polacy są aktywni w mediach społecznościowych? – raport IRCenter
Żywiec Zdrój z wizerunkową kampanią „Jakość z natury”
Sodexo Polska wybiera Clear Communication Group
Plany urlopowe Polaków 2024 – Barometr Providenta
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.06.2024
Olga Głębicka awansowała na stanowisko head of marketing w Iberionie
13.06.2024
Wojciech Białecki objął stanowisko head of media strategy w WowMedia&Metrics
13.06.2024
Aneta Sawicka content strategy & business growth managerką w Kuźniar Media
12.06.2024
Agnieszka Pałasz client service directorem, Patryk Goławski media directorem w Fabryce Marketingu
12.06.2024
Magdalena Pobikrowska i Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
12.06.2024
Emilia Czerwiec przechodzi z agencji Ancymony do agencji Insignia
Wydarzenia
19.06.2024
Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”
1.07.2024 - 31.07.2024
Szkolenia w lipcu: Marketing, E-commerce, Social Media i AI ● Akademia Marketingu Atrium
1.08.2024 - 31.08.2024
Szkolenia w sierpniu: E-marketing, Mobile Video Marketing, Linkedin, Controlling i Pricing ● Akademia Marketingu Atrium
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024
IAB HowTo: AI Practical Approach
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
25.09.2024 - 26.09.2024
Forum Retail Challenge Poland 2025
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.