Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS
Czy lek może być luksusowy? Ozempic jako zjawisko na styku technologii medycznych, marketingu i popkultury
Mateusz Lubczański
Lek uwielbiany w Hollywood. Wpłynął na decyzje zakupowe klientów Walmarta, otworzył nowe rynki dla producentów żywności, zauważalnie podbił PKB Danii. Ozempic nie jest jednak cudownym środkiem na odchudzanie, jak chciałoby wielu jego konsumentów. Jest lekiem na receptę, który dla potrzebujących go pacjentów z cukrzycą jest coraz droższy.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple, Tesla, Dyson próbują rozszerzyć markę na roboty
Mateusz Lubczański
Konsumenci oczekują produktów trwałych (ang. durable goods), które wytrzymają lata. Inwestorzy oczekują wzrostów, choć gdy penetracja rynku danego sprzętu jest wysoka, sprzedaż zwalnia. Giganci technologiczni, jak Apple, Dyson czy Tesla poszukują wyjścia z zaklętego kręgu. Rozszerzają marki, by zdywersyfikować przychody. Po samochodach próbują z robotami.
Espresso
Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickersa
Plany urlopowe Polaków 2024 – Barometr Providenta
Wyniki Global Effie Index 2023
Nowa platforma komunikacyjna BP – „Jasne, że na BP!”
Sekretarz Generalny ONZ wzywa branżę reklamową do rezygnacji ze współpracy z firmami branży paliw kopalnych
Rynek dóbr luksusowych w Polsce na koniec 2023 r. był wart ponad 42 mld zł – raport KPMG
Unilever rozstrzygnął przetarg na agencję public relations
Rebranding iTaxi – „Ja” w roli głównej
Czy Polacy są aktywni w mediach społecznościowych? – raport IRCenter
Podolski, Borek, Peszko i Dudek w kampanii Superbet
Premiera singla Męskie Granie Orkiestra 2024 – trasę sponsoruje Żywiec
Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie kampanią wizerunkową
Sexedpl prowadzi kampanię „Bezpieczny powrót”
Sodexo Polska wybiera Clear Communication Group
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.06.2024
Tomasz Kułakowski w agencji N42 Creative Solutions
12.06.2024
Awanse w dziale sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet
11.06.2024
Michał Fedorowicz odchodzi z IBIMS
11.06.2024
Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2 z VML. Obejmie stanowisko executive creative directora
10.06.2024
Rafał Szafraniec i Marta Sprzączak awansują w OMD Group
10.06.2024
Michał Czubiński awansuje na stanowisko head of digital innovation w GoldenSubmarine
10.06.2024
Michał Bucholc obejmuje stanowisko chief creative & technology officer w agencji Gong
Wydarzenia
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
20.06.2024
IAB HowTo: AI Practical Approach
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
19.06.2024
Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 10.06.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.