Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS
Czy lek może być luksusowy? Ozempic jako zjawisko na styku technologii medycznych, marketingu i popkultury
Mateusz Lubczański
Lek uwielbiany w Hollywood. Wpłynął na decyzje zakupowe klientów Walmarta, otworzył nowe rynki dla producentów żywności, zauważalnie podbił PKB Danii. Ozempic nie jest jednak cudownym środkiem na odchudzanie, jak chciałoby wielu jego konsumentów. Jest lekiem na receptę, który dla potrzebujących go pacjentów z cukrzycą jest coraz droższy.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?
Natalia Pyśniak
Meta dąży do jak największej automatyzacji i uproszczenia działań reklamowych, proponując kampanię Advantage+. Automatycznie dopasuje grupę odbiorców, wybierze najskuteczniejsze umiejscowienia, a nawet ulepszy twoje materiały reklamowe. Przejrzyjmy jednak na chłodno i z rozwagą możliwości udostępniane w ramach tego rodzaju kampanii.
Espresso
„Pierwsza pomoc to prosta sprawa” – spot Canal+ promuje serial i zasady pierwszej pomocy
Dwie trzecie młodych Polaków stara się minimalizować swój wpływ na środowisko – raport Deloitte
CIECH zmienił nazwę na Qemetica
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Reklama w dobie banner blindness – praktyczne wskazówki
4Move sponsorem reprezentacji Polski
Kampania „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”
„To tylko presja” mówią polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii Adidasa
Daria Zawiałow w kampanii Oshee Hydroboost
Żabka prowadzi kampanię „Załatw to w Żabce”
Znamy laureatów 27. edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”
Rynek dóbr luksusowych w Polsce na koniec 2023 r. był wart ponad 42 mld zł – raport KPMG
Wdrożenie AI priorytetem dla marketerów z Polski – raport „State of Marketing” Salesforce
Kampania programu Payback w sieci Carrefour
Jak zarządzać ofertą w e-commerce, żeby zwiększyć sprzedaż? Zapisz się na bezpłatny webinar Brandly360 i zobacz, jak optymalizować cyfrową półkę
Sexedpl prowadzi kampanię „Bezpieczny powrót”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.06.2024
Olga Gralińska jako head of influencer marketing dołącza do Stor9
10.06.2024
Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead. Molecular Worldwide zintegrowany z Omnicom Commerce Europe
9.06.2024
Justyna Fabijańczyk na czele agencji Attention Marketing
7.06.2024
Anna Ozga awansowała w agencji Social Lama
7.06.2024
Anna Szarek ponownie w First Aid Communication Team
7.06.2024
Aleksandra Rabenda managerem ds. rozwoju produktu online w Grupie ZPR Media
7.06.2024
Maksymilian Szyłkiewicz w dziale client service agencji Warsaw/Creatives
7.06.2024
Karolina Wojnarowicz dołącza do agencji marketingu muzycznego Starship
Wydarzenia
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2024
Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
20.06.2024
IAB HowTo: AI Practical Approach
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.