Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE SZTUCZNA INTELIGENCJA TRENDY
Człowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI
Marcin Stopa, Gabriela Lupa
Jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2024 autorzy badania podzielą się wnioskami z raportu na ten temat.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS SOCIAL MEDIA
Wyróżnij swój profil na LinkedInie – 9 porad, które zwiększą twoje zasięgi
Maja Swakowska
LinkedIn ma obecnie ponad miliard użytkowników z całego świata. W Polsce używa go kilka milionów osób. Jak wyróżnić swoje konto spośród takiej liczby? Zobacz, jakie działania mogą pomóc ci zwiększyć zasięgi.
Espresso
„Skok w dorosłość” – raport Instytutu Badawczego IPC o młodzieży
Jak zarządzać ofertą w e-commerce, żeby zwiększyć sprzedaż? Zapisz się na bezpłatny webinar Brandly360 i zobacz, jak optymalizować cyfrową półkę
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Reklama w dobie banner blindness – praktyczne wskazówki
Old Spice wkracza do świata muzyki w nowej platformie komunikacyjnej Hands Up Confidence
Od zauważenia śmieciozy do troski o środowisko droga daleka. Ekobarometr – VI edycja
L’Oréal Professionnel Paris ogłasza powstanie L’Oréal Pro Squad
LifeOnWheelz ambasadorami kampanii #SmartNotHard Komputronika
Rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową z Hubertem Urbańskim
„Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę” – mocne kobiety w komunikacji wody mineralnej
Dwie trzecie konsumentów sprawdza ceny online podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Badanie Customer Journey 2024
Agencja Brand New Galaxy zmienia się w Assembly
Instagram testuje nowy rodzaj reklam wzorowany na YouTube – Ad Break
IKEA rozpoczyna kampanię „Językiem kreujemy rzeczywistość”
McDonald’s przegrywa walkę o znak towarowy Big Mac w UE
„IAB HowTo: AI Practical Approach”  – dostępne są bilety na konferencję
Ekrany digital OOH ostrzegają przed suszą
„Rób swoje. Powtórz” – kampania napoju Tiger
Deloitte publikuje drugą edycję raportu „State of Generative AI in the Enterprise”
OLX w kampanii reklamowej porusza temat urlopu rodzicielskiego
Zbigniew Boniek twarzą kampanii Pilota WP
Influencerki testowały mascarę Maybelline New York w samolocie do Barcelony
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.06.2024
Firma Nitus utworzyła stanowisko sales & marketing director. Objęła je Małgorzata Bereza
7.06.2024
Marcin Dłuski wiceprezesem agencji 5Bonsai
7.06.2024
Arkadiusz Kawecki na czele działu handlowego Sigmy Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
6.06.2024
Jan Dębski ponownie prezesem PRCH. Nowy zarząd na lata 2024–2026
6.06.2024
Zmiany w dziale marketingu Polsat Media. Katarzyna Iwańska nową head of marketing & PR
6.06.2024
Nowy dyrektor pionu marketingu Link4 – Rafał Jakubowiak
6.06.2024
Ewelina Czuba dyrektorem rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media
5.06.2024
Head of SEM w Euvic Media został Hubert Wiśniewski 
5.06.2024
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko business directora
5.06.2024
Nowy dyrektor zarządzający w agencji Insignia – Sylwester Wrona
Wydarzenia
10.06.2024 - 14.06.2024
30 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
19.06.2024
Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”
8.07.2024 - 10.07.2024
7 szkoleń z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
19.09.2024 - 20.09.2024
XXIV Kongres PR
27.09.2024
IV Konferencja Olimp Marketplace
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2024
X SUMMIT – Customer & Employee Experience
20.06.2024
IAB HowTo: AI Practical Approach
4.09.2024 - 5.09.2024
Konferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”
26.09.2024
VI edycja EKG Reklamy
14.10.2024
Szkolenie User-Centric Content Marketing – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.